Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dajs
#93510
Der gik vist pænt ged i sidste indlæg fra dig pipper...et pænt rod af mit citat med dit svar midt i det hele...
Af Dajs
#93511
Due78 skrev:Kan man optage og se et andet program på samme tid?
Nej ikke jvf. Rasmus' test/anmeldelse.
Af phytoplankton73
#93531
Jeg har bestilt et kort til youSee Plus men nu kommer jeg i tvivl om G20'eren har indbygget kortlæser eller blot er forberedt til kortlæser
Af xcardman
#93534
phytoplankton73 skrev:Jeg har bestilt et kort til youSee Plus men nu kommer jeg i tvivl om G20'eren har indbygget kortlæser eller blot er forberedt til kortlæser
mener stadig man skal have et cam modul,
Af Beckham
#93543
Jep, du skal helt sikkert have et cam modul også. Ellers ville tv'et jo være låst til f.eks. enten Stofa eller YouSee.
Af maunus
#93874
Hvor finder vi den billigste G20 skærm i øjeblikket?
Af sharders
#93875
Hej
Hvad med Trafo-støj?
Enkelte G10 modeller led grusomt under trafo-støj ved lysstærke billeder.
Af thyme
#94914
Jeg kan se den understøtter divx HD, vil det sige den også kan afspille mkv filer?
Af thansen
#94941
thyme skrev:Jeg kan se den understøtter divx HD, vil det sige den også kan afspille mkv filer?
Den kan ikke spille MKV filer, jeg kan ihvertfald ikke få den til det, hverken over DLNA eller USB
Af scrooler
#95113
Mit gamle tv Samsung M87 fik striber, og jeg skal nu ud og finde et nyt tv til 7-8000 kr.

Jeg har nær læst anmeldelserne af Panasonic G20 og LG SL8500, og kan simpelthen ikke vælge.

Synes G20'eren er mindre køn, men har fede features som optagefunktion, billedvisning (også fra SD kort) osv.
Til gengæld har LG et utroligt fedt design og kan afspille MKV-filer, dog ikke ikke over dlna.

Hvad kan man sige hvis man sammenligner de to skærmes billeder?

Er der nogen der vil hjælpe mig med pros & kons for de 2 tv?
Af Rodding
#95115
køb sony ex500 istedet.
Af scrooler
#95119
køb sony ex500 istedet.
Hvorfor synes du det?
Af Rodding
#95120
Selvfølgelig er G20 bedre ind EX500, men er rimelig sikker på, at EX500 giver et bedre billede ind den LG også + at det sony er pisse lækkert.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14