Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#92543
Toranaga skrev:Jeg har egentlig altid troet at det der med dual-link krævede to DVI udgange i brug, men læste så i denne anmeldelse at der gør det ikke.

Jeg har et Radeon HD5770 med to DVI udgange og én display port. Kan man ikke køre U2711 via displayport?
Nej det er bare et specielt DVI kabel med to "kanaler" inde i stikket.

Jeg er ikke så meget inde i grafikkort-branchen, men jeg er ret sikker på, at dit grafikkort understøtter dual-link DVI. Det gør stort set alle nye kort, så herfra skal du bare have et kabel.

Jo, hvis du har en displayport udgang, kan du også bruge den. Den understøtter højere bitrater end DVI og er derfor velegnet til f.eks. U2711's opløsning.
Af Toranaga
#92553
Rasmus Larsen skrev:
Toranaga skrev:Jeg har egentlig altid troet at det der med dual-link krævede to DVI udgange i brug, men læste så i denne anmeldelse at der gør det ikke.

Jeg har et Radeon HD5770 med to DVI udgange og én display port. Kan man ikke køre U2711 via displayport?
Nej det er bare et specielt DVI kabel med to "kanaler" inde i stikket.

Jeg er ikke så meget inde i grafikkort-branchen, men jeg er ret sikker på, at dit grafikkort understøtter dual-link DVI. Det gør stort set alle nye kort, så herfra skal du bare have et kabel.

Jo, hvis du har en displayport udgang, kan du også bruge den. Den understøtter højere bitrater end DVI og er derfor velegnet til f.eks. U2711's opløsning.
Ok tak Rasmus. Spørgsmålet er så om den evt. kan trække både en U2711 og så stadig en høj opløsning på skærm #2, men det kan jeg nok se i specs et sted.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#92554
Toranaga skrev:Ok tak Rasmus. Spørgsmålet er så om den evt. kan trække både en U2711 og så stadig en høj opløsning på skærm #2, men det kan jeg nok se i specs et sted.
Det burde den kunne. Hvert fald såfremt begge DVI udgange understøtter dual-link. Der er tilfælde hvor kun den ene på grafikkortet gør det, men det er sjældent.

Men ja, det finder du nok et endegyldigt svar på i specs eller manualen.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#93468
Jeg ser den også til 4.799 lige nu. Til den pris er der abolut ingen undskyldninger for ikke at satse på U2711. Det er simpelthen et røverkøb til den pris.
Af kjeppesen
#93481
Så begynder man jo næsten at ærgre sig over at man har bestilt en 27" iMac.. Men håber at denne også kan bruges ok til billeder
Af dr. jones
#93482
Fedest, så er den lige sat ned i pris. Så skal jeg vidst lige have mig sådan en :D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#93799
Den er oppe i 6200 kr. igen nu.
Af Omfufu
#101450
Jeg har netop fået denne skærm ind af døren, som ombytning for min 2707som havde samt den første ombytnings skærm problemer med DVI porten.

Dell valgte at lave en upgrade så jeg fik en sådan skærm uden mer beregning. Hvilken flot service.

Må sige første indtryk af denne skærm er, den er noget plastic aktig, men når man er vandt til den 2707 er der ikke så meget at gøre ved det.

Men sikke en forskæl i billedet. hold da k...
Som gammel first person shooter, syns jeg skærmen klare det aldeles rimeligt, men da jeg nu er begyndt at bruge pcen til mere multimedie og simracing spil klare denne skærm det super.
U2711 bliver heller ikke varm som den gamle 2707 hvor man kunne mærke strålevarmen i ansigtet ved en times brug, lækkert om vinteren men det var vidst også det.
Derudover ser det ud til Dell har løst problemerne med deres power saving options i nogle af dres skærme, som ikke ville tænde igen efter standby, eller når den slukkede for at spare strøm.

Største ulempe med denne skærm er, at man hurtigt vil have en mere :p

Jeg kan varmt anbefale denne skærm.

EDIT: Så vidt jeg har læst, er dette panel, det samme som sidder i en 27" mac
Af Slothen
#131916
Har den virkelig kostet så lidt? Hvordan dælan kan det så være, at den koster 6.000 igen?
Æv! Man har en ide om at tingene bliver billigere og billigere - ikke omvendt.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#131934
Det er kampagnetilbud. Det bruger Dell i stor stil.
Af Slothen
#132200
yakken skrev:Det er kampagnetilbud. Det bruger Dell i stor stil.
De må meget gerne få en kampagne igen, hurtigst muligt!
Gid man kunne spå om den slags!! :)
Af Slothen
#132209
Yakken:

Kan se at denne skærm er ved at være godt et år gammel. Kan man forvente en opdaterede version any time soon?