Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DreeveN
#83455
Ohøj..

I anmeldelsen af Samsung LED8050 skrives der at med game mode aktiveret og 200 Mhz slået fra, er inputlag reduceret. Jeg kan ikke finde Game Mode nogle steder, er der en der kan fortælle mig hvor jeg finder det.

En anden ting er, at jeg synes der er ret meget clouding på skærmen, faktisk så meget at det er tydeligt i de sorte barer under og over billedet når jeg ser film og når den skifter hen i det der sorte billede den nogle gange laver.

TV'et er købt i El Giganten, hvad er mine muligheder, TV'et er købt for under en måned siden.

På forhånd tak
Af samsungdk
#83456
DreeveN skrev:Ohøj..

I anmeldelsen af Samsung LED8050 skrives der at med game mode aktiveret og 200 Mhz slået fra, er inputlag reduceret. Jeg kan ikke finde Game Mode nogle steder, er der en der kan fortælle mig hvor jeg finder det.

En anden ting er, at jeg synes der er ret meget clouding på skærmen, faktisk så meget at det er tydeligt i de sorte barer under og over billedet når jeg ser film og når den skifter hen i det der sorte billede den nogle gange laver.

TV'et er købt i El Giganten, hvad er mine muligheder, TV'et er købt for under en måned siden.

På forhånd tak
Hej D

Game mode findes ikke mere i de skærme, Det har fået et nyt navn Entertaintment mode. Det anbefales kun til Spille konsoller.

SamsungDK
Af DreeveN
#83464
Hvor finder jeg så denne Entertainment Mode henne. Jeg har kun Film, Naturlig, Standard og Dynamisk på mit TV.

I anmeldelsen bliver der også skrevet en del omkring en rigtig godt sort niveau, det mangler jeg endnu at opdage. Jeg ser mens jeg skriver dette, Hancock på Blu-Ray, og der er hverken barere i top og bund, eller filmens scener særlig sorte, mere som på et hvert andet LCD TV. Jeg har indstillet mit TV præcis som i anmeldensen, godt nok ved jeg at det kan variere, men vel ikke ovedrevet meget.
Af samsungdk
#83466
DreeveN skrev:Hvor finder jeg så denne Entertainment Mode henne. Jeg har kun Film, Naturlig, Standard og Dynamisk på mit TV.

I anmeldelsen bliver der også skrevet en del omkring en rigtig godt sort niveau, det mangler jeg endnu at opdage. Jeg ser mens jeg skriver dette, Hancock på Blu-Ray, og der er hverken barere i top og bund, eller filmens scener særlig sorte, mere som på et hvert andet LCD TV. Jeg har indstillet mit TV præcis som i anmeldensen, godt nok ved jeg at det kan variere, men vel ikke ovedrevet meget.
´
Hej D

Enter mode finder du i Billede og billedeinstillinger. der kan det slåes til og fra. kun i nogle instilliger. Det anbefales ikke at du slår det til, ellers får du urenheder i det sorte.

SamsungDK
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#83467
DreeveN skrev:Hvor finder jeg så denne Entertainment Mode henne. Jeg har kun Film, Naturlig, Standard og Dynamisk på mit TV.

I anmeldelsen bliver der også skrevet en del omkring en rigtig godt sort niveau, det mangler jeg endnu at opdage. Jeg ser mens jeg skriver dette, Hancock på Blu-Ray, og der er hverken barere i top og bund, eller filmens scener særlig sorte, mere som på et hvert andet LCD TV. Jeg har indstillet mit TV præcis som i anmeldensen, godt nok ved jeg at det kan variere, men vel ikke ovedrevet meget.
Hvis du har store clouding problemer, så går det ud over sortniveauet. Vi havde ikke udbredt clouding på det eksemplar vi testede, men der har efterfølgende været lidt spredte meldinger om clouding problemer. Det varierer meget; se blot de tråde der er om Sony W5500 herinde.

Hvis cloudingen er så slem, at du ser den i almindeligt brug, så synes jeg du skal prøve at kontakte forhandleren.
Af DreeveN
#83585
Jeg har nu forgæves forsøgt at finde entertainment mode.

Er der en venlig sjæl der kan lave en lille skrift for skridt guide til en tilsyneladende stor TV newb..
Af t-dude
#83696
Hej DreeveN

Prøv at kigge i menuen under indstillinger i undermenuen generelt, det hedder på min "spiltilstand"

:)
Af DreeveN
#83708
Jeg fandt stedet i "generalt" men selve det sted hvor jeg skal vælge det til, er gråt og jeg kan ikke trykke derhen i menuen og vælge det?

Hvad skal jeg gøre for at kunne vælge spiltilstand til?
Af t-dude
#83778
Jeg har ingen problemer med at slå funktionen til, hverken med HDMI kilder (min X-box 360) eller med scart (prøvede for at se om det var muligt). Jeg bruger den seneste firmware, ved ikke om det har nogen betydning. Du kan dog ikke slå funktionen til, hvis du ser alm. tv.

O_O
Af DreeveN
#83780
Nårh, så var det nok fordi jeg forsøgte, mens der bare kørte almindelig TV..

Tror efterhånden jeg ved hvad jeg skal gøre nu.. Tænd PS3, tryk Game Mode til, bliv idiot af NFS: Shift mangel på fatteevne hvad angår controlleren, sluk lortet, tænd PC, Fyr op for TF2, relaxxx..

Tak for hjælpen til at hjælpende sjæle..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#83806
God humor. Så ved jeg da hvilket spil jeg ikke skal købe ;)
Af B0B0
#84043
nu hvor entertainment mode er fundet kan i så ikke oplyse mig om skærmen er god med PS3 / XBOX (er der lag ?)

På forhånd tak
Af t-dude
#84047
Jeg har ikke oplevet nogen lag på min skærm.

:)
Af B0B0
#84048
t-dude det kan du ik være bekendt at skrive :p

Jeg havde før kig på LG8000 men er nu mere lun på denne. Er der nogen negative ting ved skærmen og fandt du et godt tilbud et sted du kan anbefale ?