Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#79165
Anmeldelsen af Sharp DH77 er nu online. Vi har testet 32" modellen kaldet LC-32DH77s for at kigge på hvordan den klarer sig i et 32" marked, der ikke rigtig længere er præget af de nyeste teknologiske fremskridt.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1257850208

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Af telum
#79185
rigtig fin anmeldelse. Jeg synes dog følgende afsnit stopper ret brat:

Sharp LC-32DH77s håndterer også bevægelse flot og jeg oplever ikke udbredt slør. 100 Hz systemet bidrager til oplevelsen og udglatter bevægelse, uden at gøre billedet kunstigt at se på, som nogle 100 Hz systemer desværre gør i dag. Sharp DH77 er dog ikke på niveau med andre

Hvis sharp ikke er på niveau med nogle andre skærme overhovedet er det sjovt den får en top anbefaling :D

Meget lækkert nyt logo til jeres anbefalinger i øvrigt (fedte fedte for en sl9000 anmeldelse O_O )
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#79192
telum skrev:Sharp LC-32DH77s håndterer også bevægelse flot og jeg oplever ikke udbredt slør. 100 Hz systemet bidrager til oplevelsen og udglatter bevægelse, uden at gøre billedet kunstigt at se på, som nogle 100 Hz systemer desværre gør i dag. Sharp DH77 er dog ikke på niveau med andre
Sjovt det ikke er kommet med. Nogen gange får jeg ikke 100 % clearet mellem min google docs version og word version af dokumentet. Det er med nu. Ordlyden skulle være, at Sharps 100 Hz system klarer opgaven okay, dog uden at være på niveau med de bedste systemer til at udglatte bevægelse og sænke responstid.
Meget lækkert nyt logo til jeres anbefalinger i øvrigt
Det har jeg ikke fået op i en nyhed endnu, men den kommer. Vi har udarbejdet et nyt logo for henholdsvis Top-anbefalinger Awards og Reference Awards.
Det ændrer ikke noget i selve de to Awards, men er blot en kosmetisk opdatering, som vi synes går lidt bedre i hånd med FlatpanelsDK designet generelt :)