Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af CowboyJoe
#83269
Tranen skrev:Hej

Jeg overvejer at bestille en samsung 850'er i dag hos Cinemagic til knap 11.000 Dkr. MEN er også bekymret om den dumme summe/brumme lyd. Cowboy; er din en helt ny model? Summer den stadig? Hvis jeg bliver nødsaget til at returnere fjernsyntet skal jeg jo ligesom selv betale for fragten og det er jo i det hele taget noget bøvl

;;)
Jeg er ikke klar over hvor jeg kan se produktionsdatoen? Men bestilte den hos Samsung for et månedstid siden.

- Der er ikke en af jer som ligger inde med nogen gode billede indstillinger til Game-mode funktionen? Synes resultatet fra Rasmus anmeldelse giver et fantastisk billede! Men Game-mode smider én over på standard profilen, som man så bliver nødt til at kalibrere udfra..

:)
Af jbplum
#83285
Kan du ikke bare indstille standardprofilen med de indstillinger, Rasmus har angivet? Mener, det har stået et sted, det er sådan, man skal gøre...
Af bleze
#83308
Jeg har lige talt med Samsung og de afviser at kunne lave summen på PS58B855, så man kan gøre 2 ting; leve med det (yeah right) eller returnere det til forhandleren (det skal nok blive sjovt).

Basalt set er man fucked hvis man vil over 50". LG60PS8000 er umiddelbart udelukket for mig og Panasonic er grimt og ikke til at betale. Så skal man gå tilbage til Samsung B685 model som jeg dog ikke er overbevist om ikke summer?
Af Qato
#83309
bleze skrev:Jeg har lige talt med Samsung og de afviser at kunne lave summen på PS58B855, så man kan gøre 2 ting; leve med det (yeah right) eller returnere det til forhandleren (det skal nok blive sjovt).

Basalt set er man fucked hvis man vil over 50". LG60PS8000 er umiddelbart udelukket for mig og Panasonic er grimt og ikke til at betale. Så skal man gå tilbage til Samsung B685 model som jeg dog ikke er overbevist om ikke summer?
Hertil skal siges at Panas V10, som må være den umiddelbare konkurrent til B855 er udgået.
Af CKR_DK
#83358
Så har jeg hentet mit 855 fra Fonas værksted.
De siger at det allerede var opdateret så der kunne ikke gøres mere for at fjerne støjen :(( Så det må retur til Fona.....så må jeg høre om de kan give mig en god pris på Samsung ue46b8050. Hvis de da kan levere den inden for en overskuelig tid. Den skulle da ikke støje....... :o Vel ?
Er 8000 LED serien SÅ meget bedere end 7000 serien LED. Udover de 200 hz.
Hvad mener dem herinde der har et om det ? 7000 LED serien skulle være til at få fat i, uden at skulle vente alt for længe (1-2 md).
Senest rettet af CKR_DK 17. dec 2009, 20:32, rettet i alt 1 gang.
Af kasperand
#83362
CKR_DK skrev:Så har jeg hentet mit 855 fra Fonas værksted.
De siger at det allerede var opdateret så der kunne ikke gøres mere for at fjerne støjen :(( Så det må retur til Fona.....så må jeg høre om de kan give mig en god pris på Samsung ue46b8050. Hvis de da kan levere den inden for en overskuelig tid. Den skulle da ikke støje....... :o Vel ?
Hvad skulle volumen stå på for at overdøve din skærm.
Af CKR_DK
#83363
kasperand skrev:
CKR_DK skrev:Så har jeg hentet mit 855 fra Fonas værksted.
De siger at det allerede var opdateret så der kunne ikke gøres mere for at fjerne støjen :(( Så det må retur til Fona.....så må jeg høre om de kan give mig en god pris på Samsung ue46b8050. Hvis de da kan levere den inden for en overskuelig tid. Den skulle da ikke støje....... :o Vel ?
Hvad skulle volumen stå på for at overdøve din skærm.
10-12 !! ;)
Af Nico
#83364
Det træls at de ikke har løst problemet når skærmen er så lækker, for larmen er virkelig ikke til at holde ud.

Ved du noget om hvordan det kan være at der er 1-2 mdr. på en 8050?
Af CKR_DK
#83370
Nico skrev:Det træls at de ikke har løst problemet når skærmen er så lækker, for larmen er virkelig ikke til at holde ud.

Ved du noget om hvordan det kan være at der er 1-2 mdr. på en 8050?
Det er hvad de siger i Fona :o.....hvis de skal skaffe den, fabrikken kan ikke følge med.
Men har set et par stykker på nettet der har dem til levering inden for 2-4 dage.
Jeg vil helst have mine penge tilbage (de har 14 dages returret i orginal embalage) Men det var svært at teste tvet uden at åbne et par poser med div. fjernbetjening og ledninger. Men vi for se hvad de siger i morgen. Fona har godt nok ikke det bedste ry hvad angår kundetilfredshed :(
Af oestr
#83383
Jeg har lige talt med Samsung og de afviser at kunne lave summen på PS58B855, så man kan gøre 2 ting; leve med det (yeah right) eller returnere det til forhandleren (det skal nok blive sjovt).
Lyder virkelig skørt at de ikke kan gøre noget ved den summen for må da nærmest bare være at lokalisere problemet og udskifte denne eller disse komponenter med en anden type, fabrikat etc...

Mit B855 er nu begyndt at summe en anelse, primært når skærmen er mørk og hjemme hos os er jeg den eneste der lægger mærke til det. Om det er generende ved jeg faktisk ikke men umiddelbart vil jeg sige nej.

oestr
Af Qato
#83411
Ud fra de beskrivelser som brugerne herinde har givet, så lyder det som om det er bagbeklædningen der går i resonans pga. spændingen.

Så alt andet lige, skal de enten skifte beklædningen, isolere m. gummi eller skifte de dele i tv'et der giver spænding hertil.

Men hvorfor de ikke gør det fra fabrikken, og om det overhovedet kan lade sig gøre, kan jeg desværre ikke svare på.

Men af det jeg kan læse, så er nogen tilfredse med gummi-isolering, mens andre slet ikke kan acceptere det.
Af oestr
#83414
Ud fra de beskrivelser som brugerne herinde har givet, så lyder det som om det er bagbeklædningen der går i resonans pga. spændingen.

Så alt andet lige, skal de enten skifte beklædningen, isolere m. gummi eller skifte de dele i tv'et der giver spænding hertil.

Men hvorfor de ikke gør det fra fabrikken, og om det overhovedet kan lade sig gøre, kan jeg desværre ikke svare på.

Men af det jeg kan læse, så er nogen tilfredse med gummi-isolering, mens andre slet ikke kan acceptere det.
Kan det tænkes at problemet kun eksistere på de skærme der hænger spændt godt op på væggen med Samsungs egne slim beslag ? Er der nogle som har tv'et stående på foden som også høre summen ?

oestr
Af jbplum
#83417
Mon ikke de fleste tester, om det summer, inden de hænger det op på væggen?
Af Nico
#83426
oestr skrev:
Ud fra de beskrivelser som brugerne herinde har givet, så lyder det som om det er bagbeklædningen der går i resonans pga. spændingen.

Så alt andet lige, skal de enten skifte beklædningen, isolere m. gummi eller skifte de dele i tv'et der giver spænding hertil.

Men hvorfor de ikke gør det fra fabrikken, og om det overhovedet kan lade sig gøre, kan jeg desværre ikke svare på.

Men af det jeg kan læse, så er nogen tilfredse med gummi-isolering, mens andre slet ikke kan acceptere det.
Kan det tænkes at problemet kun eksistere på de skærme der hænger spændt godt op på væggen med Samsungs egne slim beslag ? Er der nogle som har tv'et stående på foden som også høre summen ?

oestr
Har ingen betydning om det hænger eller ej, mit stod på foden indtil det blev leveret tilbage pga. for meget summen.
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 28