Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ASA
#65388
:D Det kan jeg godt forstå.
Hvornår købte du tv'et?
Og er du eller helt tilfreds?

Så lige elgiganten sælger det til 4999kr. Det er sku da en vildt god pris!
Af Fing
#65392
Ja, jeg har ikke noget at klage over endnu hvad angår fjernsynet. Billedet er rigtigt godt og det lader til hovedsageligt at være begrænset af signalets kvalitet. Der er en vis forskel på de digitale kanaler og så HD-kanalerne. HD er virkeligt flot. Mens SD-kanalerne er ganske pæne, men altså ikke så flotte som HD.
Det eneste der irriterer mig er fjernbetjeningen, hvor knapperne til at skrue op og ned for lyden og til at gå en kanal op og ned sidder dumt. De sidder nede i bunden, hvilket gør at man skal holde fjernbetjeningen akavet for at bruge dem, de burde have siddet højere oppe, men det er jo bare en detalje i det store billede.
Der er ingen pixel-fejl.
Jeg købte for en uge siden til noget mere end 4999.
Er det et specielt kø-tilbud, eller hvordan? Jeg kan ikke finde det på deres hjemmeside. Hvis du kan få det til den pris er der vidst kun at sige køb.
Af Fing
#65394
Hmm, ville lige passe på en gang med det TV i El-giganten. Er ret sikker på at mit hedder "Y" til sidst og at det er en dansk model. Den i el-giganten hedder "E" til sidst. Jeg ved ikke om det betyder noget på denne model, men ville lige undersøge det før jeg køber, hvis jeg var dig.
Af Hanga
#65395
ASA skrev:
Hanga skrev: Den med strømforbuget har jeg også undret mig over... Kigger man i de tests af skærmene her på siden, er X10 den der bruger mindst strøm.

Desuden viser samme tests, at X10 har et lidt dybere sortniveau, så her er den faktisk også bedre end G10. G10 har dog væsentligt bedre shadow detail, som i sidste ende nok er det vigtigere end bare dyb sort.
G10 har bedre sort både før og efter kalibrering ifølge testen

X10

Out-of-Box Efter kalibrering
Sortniveau 0,04 cd/m2 0,04 cd/m2
Brightness (lysstyrke) 120 cd/m2 81 cd/m2
Kontrastforhold 3000:1 2025:1



G10

Out-of-Box Efter kalibrering
Sortniveau 0,03 cd/m2 0,03 cd/m2
Brightness (lysstyrke) 69 cd/m2 92 cd/m2
Kontrastforhold 2300:1 3067:1
Beklager, jeg huskede forkert... X10 var lidt bedre end V10, jeg byttede rundt på dem.
Af Fing
#65397
Ja, efter hvad jeg kan se har "E"-modellen ikke mpeg 4 og ej heller DVB-C-tuner. Hvis du ser tv fra parabol har det nok ikke det store at sige, hvis du som jeg har kabel vil det betyde at du skal ud og investere i en boks med dertil hørende ekstra fjernbetjening.
Ved ikke om der er andre forskelle. Det var bare hvad jeg hurtigt fandt.
Af ASA
#65398
Fing skrev:Ja, efter hvad jeg kan se har "E"-modellen ikke mpeg 4 og ej heller DVB-C-tuner. Hvis du ser tv fra parabol har det nok ikke det store at sige, hvis du som jeg har kabel vil det betyde at du skal ud og investere i en boks med dertil hørende ekstra fjernbetjening.
Ved ikke om der er andre forskelle. Det var bare hvad jeg hurtigt fandt.
Øv! Blev lige så glad :s
Af Fing
#65399
Ja, det lignede da også et røverkøb. Jeg gav selv 5900 hos lcd.dk. Det kom dagen efter jeg bestilte :)
Af Fing
#65402
Der står TX-P42X10Y, så det burde det være, ja.