Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lorentzen
#65185
Rasmus Larsen skrev:
Nej jeg så ingen fejl i pixels eller urolige pixels. Skærmen har dog denne antirefleksbehandling - som Eizo S2242W i øvrigt også har. I f.eks. kraftigt sollys kan skærmens overflade blive lidt grumset for at forhindre kraftige lysrefleksioner. Jeg bemærkede kun coatingen på de gode soldage vi havde over pinsen.

Jeg har forespurgt på 2233RZ flere gange. Jeg har stadig ikke modtaget den. Jeg prøver at rykke dem snart igen. Det er også en meget interessant skærm i min mening, fordi det er den første skærm der opererer med et så højt Hz tal (og ikke bare beregner nye billeder som 100 Hz LCD-TV gør). Det bør være med til at eliminere slør og hak.
Positivt at dell har oppet sig med hensyn til pixel fejl og uroligheder, så kunne man lige håbe at samsung gjorde det samme og lige fik sendt den 2233RZ ind, en af mine kammerater har købt den og solgt sin T220. Han siger det er den bedste skærm han nogensinde har spillet på! Har desværre ikke lige været på besøg hos ham og fået set den i action, men han var noget så begejstret trods farverne der ikke var helt optimale hvilket bestemt ikke er nyt for TN-paneler ^^

Og ja 120 reele Hz er en pæn sjat!! :D
Af MikkelH-H
#65213
Hvornår kommer testen af Eizo S2242 på?
Af Wega
#65271
Var der mulighed for at de RGB tal kom med ind i testen? Jeg har prøvet at leget lidt med mine, men jeg kan ikke få det til at blive godt, så lidt vejledende tal fra testen kunne være super :)
Af CenTrixX
#65272
lækker skærm. fik dog min fra østrig (ca. 2500kr) da den på det tidspunkt var for dyr hos dell (3500kr).

#0 kunne godt tænke mig at hører hvilke nogle color settings du bruger?

Input Color Format - RGB eller YPbPr ?

Mode selection - Graphics eller Video ?

Preset Modes - ? (har selv sat min til Game)


på forhånd tak for hjælpen.. :)
Af Wega
#65312
Renoir: Mange tak for linket :) Der var lidt ledetråde, og nu er jeg endt på R99 minus 1 klik, G98 minus 1 klik og B minus 2 klik.

Så er farverne ikke så varme længere for mit vedkommende. :)
Af Sick_Mambo
#65496
Hej jeg ville lige høre hvilken version den anmeldte 2209 er.

Jeg er interesseret i Ultrasharp versionen.

På UK hjemmesiden har de 3 forskellige 2209 monitors.

S2209W
E2209W
2209WA Ultrasharp

Ultrasharp versionen koster næsten det dobbelte af de andre.

Nogen der kender forskellen på dem?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#65498
Mht. indstillinger: Jeg har ikke lige fået noteret mig de RGB indstillinger jeg brugte i testen, men dem der linkes til her i tråden er så vidt jeg husker ret lig med dem jeg selv nåede frem til.