Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#64610
Hej alle.

Jeg er nu nået til den afgørelse af det bliver et SONY HT-SS1200 surround sound system jeg skal have anskaffet mig.

Så vil jeg bare høre. Når jeg har fået det lyder mit setup af: LG 50PS3000 TV, Sony HT-SS1200 Surround System (Bestående af højtalere og reciever), og en Playstation 3.

Jeg er ikke så meget inde i alt det der, så jeg vil høre om der er nogle kloge hoveder der ved hvilke kabler jeg skal bruge for at få alt dette til at spille sammen, og hvor de skal sættes ind med videre.

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig her ;)

Mvh Jonas
Af joras12
#64633
Er der ingen kloge hoveder herinde der kan hjælpe? :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#64651
Jo da. Du skal bare koble det hele sammen med HDMI kabler. Receiveren har HDMI indgange, hvor du sætter din PS3 til og så kører du bare signalet videre til dit TV via porten, der står HDMI out på. Dvs. du skal blot købe to HDMI kabler.

Hvis du gerne vil kunne spille uden at skulle tænde din receiver (hvilket du skal med ovenstående procedure) så sæt din PS3 direkte til dit TV via HDMI og før lyden over i anlægget via eks. et optisk kabel.