Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af woster
#67075
Hej Yakken,

Tak for dit svar. Det ender nok med en 37" X10. Jeg havde i starten kig på G10 istedet, men de nævnte problemer med 24p og det at den har inbygget blæser gør at jeg tror at jeg står over. Børnene er nok også ligeglad så længe de får deres eget TV.

P.S. Jeg kan se at du har fået skiftet dit B&O ud med en Pioneer. Har selv en MX7000 og jeg ser primært SD TV, samt udsendelser optaget i DVB-C via min Popcorn Hour. Jeg har det svært med fladskærms TV når vi snakker SD materiale uanset det er DVB. Jeg har dog set en Pioneer og må sige at det med en god margin er det bedste jeg har set. Jeg tror endda det var analogt SD TV. Men jeg synes det er for dyrt :((

Mvh,
Woster
Af Seahawk
#67521
Halløjsa .

Har fået mig et X10y i 42'', men har lidt problemer med undertekster. Når jeg ser f.eks. TV2, har jeg ingen undertekster, når der burde være det. Jeg kører med yousee via DVB-C. Den er sat på til Sverige og med dansk sprog.

Nogen der kan hjælpe?
Af Abuu
#68098
Vælg Finland,
Så Virker både EPG og undertekster...
Af UlrikC
#69423
Hejsa

Jeg overvejer at købe dette TV, men jeg må indrømme at jeg ikke rigtigt kan finde ud af om jeg skal give ca 2000 mere for en G10 istedet??

Vi har hverken xbox eller ps3, vi skal kun bruge den til parabol-tv og et par enkelte dvd'er.
Af Mons
#69426
UlrikC skrev:Hejsa

Jeg overvejer at købe dette TV, men jeg må indrømme at jeg ikke rigtigt kan finde ud af om jeg skal give ca 2000 mere for en G10 istedet??

Vi har hverken xbox eller ps3, vi skal kun bruge den til parabol-tv og et par enkelte dvd'er.
Jamen så er valget vel ikke så svært: X10 ;)
Når du hverken spiller PS3 eller ser Blu-ray bruger du alligevel ikke Full HD opløsningen!
Husk på at de HD kanaler man kan modtage på kabel eller sattelit ikke er Full HD, men stadig ser langt bedre ud på et HD-ready tv end SD kanaler (analoge som digitale)!
Så X10 ser ud til at opfylde dine behov så rigeligt!

Er selv den glade ejer af X10..
Af Lyngholm
#69428
Hey Alle Flatpanels'er...

Jeg har skiftet min PX80'er ud med X10 - dels fordi jeg vil have gavn af mpeg4 og selvfølgelig også fordi jeg var ovenud tilfreds med min PX80 - så afløseren måtte da kunne gøre det lige så godt...

MEN - jeg må sige, at jeg er noget fra, at kunne sige YUHUUU i samme toneleje som andre hér.
På min skærm er farverne meget fine - MEN det ser ud som om, der ligger en hinde hen over skærmen...
Det skal siges, at jeg ser TV via DVB-T og har fuld signalstyrke.
Jeg har - efter Yakkens anbefaling - prøvet at sætte en DVD i og hér var der ingen problemer...

Er der nogen, der har erfaringer hér?

Bedste hilsner,

Jesper Lyngholm
Bording
Af UlrikC
#69439
Mons skrev:Jamen så er valget vel ikke så svært: X10 ;)
Når du hverken spiller PS3 eller ser Blu-ray bruger du alligevel ikke Full HD opløsningen!
Husk på at de HD kanaler man kan modtage på kabel eller sattelit ikke er Full HD, men stadig ser langt bedre ud på et HD-ready tv end SD kanaler (analoge som digitale)!
Så X10 ser ud til at opfylde dine behov så rigeligt!

Er selv den glade ejer af X10..
Så vil jeg tage ud og kigge på en X10, den kan fås til knap 6.000,-
Af bantam
#69441
Lyngholm skrev:På min skærm er farverne meget fine - MEN det ser ud som om, der ligger en hinde hen over skærmen...
Det er sandsynligvis gamma'en der er for lav - og man kan desværre ikke indstille på den på X10 (det kan man på større modeller fra Panasonic). Gamma'en kan variere lidt fra TV til TV - og dit PX80 havde sikkert en lidt højere gamma.

Desuden kan LYS (BRIGHTNESS) måske stå for højt.
Af bantam
#69445
Lyngholm skrev:TAK for svaret.... :) Er gamma'en noget, der kan justeres af en prof??
Nej, desværre ikke i dette tilfælde.
Af Mons
#69447
Lyngholm skrev:Jeg har - efter Yakkens anbefaling - prøvet at sætte en DVD i og hér var der ingen problemer...
Hrmm.. hvis det er gammaen der er for lav, burde det vel også give sig til kende ved andet kildemateriale..
Af UlrikC
#69448
Hvad med G10'eren?
Kan gamma justeres på den?
Af Ruive05
#69453
Hej,

Jeg regner med at købe p42x10 snart, men er kommet i tvivl om der er nogen forskel på x10y og x10e?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#69456
Ja, der er en ret markant forskel: X10E har ikke nogen DVB-C tuner, dvs. den kan ikke modtage digitalt kabel-TV.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11