Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#62490
Hej alle

Først og fremmest tak for et rigtig godt review og nogle interessante diskussioner herinde omkring det, efter min mening, lækre Samsung.

Jeg overvejer kraftigt at købe 40 tommer modellen (UE-40B7070 dvs uden den røde kant), men inden har jeg lige et par spørgsmål:

1) Følger der ikke en ekstra lille rød/sort sten-formet fjernbetjening med? Hvis der gør (og det håber jeg lidt, for den anden fjernbetjening er ikke just køn imo), hvilke funktionaliteter stiller den til rådighed? Er den også rødlig, selvom man har valgt den 'neutrale' designvariant, som jeg har tænkt mig at anskaffe?

2) Hvis jeg skal være sikker på at købe en 100% dansk model med dansk garanti osv., hvad skal det eksakte modelnummer så være?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#62519
Jeg kan ikke svare på det med fjernbetjeningen, men hvis den ikke er nævnt i anmeldelsen, så fik Rasmus den ikke med.

Skærmen skal have et modelnummer der ender på XXE før den er omfattet af Samsungs nordiske garanti.
Af Steemann
#62556
Jo Der følger en lille "pebble" fjernbetjening med som er lavet i samme sorte højglans materiale som den almindelige "store" fjernbetjeningen. Knapperne er rødlige som du selv er inde på.

Det er ikke mange muligheder den stiller til rådighed, Kun volumen kontrol og skift af kanal samt tænd/sluk af tv'et. Thats about it.....