Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kskruger
#71062
Sjovt nok, så har jeg også fået svar fra Samsung i dag, desværre er det som altid et standard svar, som ingen kan bruge til noget.

Hei

Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic.


[Solution]
Kunder som oplever slør på vores LED TV har oftest et dårligt signal og
det er derfor, at de oplever problemer med billedet. Hvis der skulle
være en fejl på et TV, så skal det selvfølgelig repareres. Reparationer
udføres af eksterne partnere, Infocare og Service Center Gruppen.



Jeg håber at dette var til hjelp for dig.

Hvis du har nogen yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte
os igen.
Af Steemann
#71232
Er der nogle der har prøvet at kontakte infocare eller service gruppen og høre dem om de har nogle erfaringer med denne type "fejl" og eventuelt afhjælpning ved udskiftning af bundkortet i tv'et?
Af indernet
#71883
I øjeblikket kører der en reklame for Bet365 (mener jeg), vedr. et nyt fodboldhold FC Lokumotiv.. Og der synes jeg især, at mine øjne svigter (eller nærmere tv'et), når reklamen kører over på den nye manager...

Jeg har 40 tommer versionen.

Men ja, der burde da kunne gøres bare et eller andet.. En form for opdatering, hvad man jo efterhånden kan på mest hardware. Der sidder jo f.eks. USB-stik i, så man burde kunne opdatere igennem der..

Ellers er jeg generelt meget tilfreds, og nyder også at bruge DNLA-delen. Men det måtte gerne gå lidt hurtigere med opdateringer til den del også.
Af indernet
#72547
Er der nogen, der har prøvet at upgradere firmwaren fra 4. september 2009 til B7000?
Af jedsen
#72754
Nu har jeg kigget lidt på 6000 og 7000 modellen.

Bliver lidt forviret over ved 6000 står der DVB HD-tuner
og ved 7000 står der TNT HD tuner

Er det noget som har den store forskel .?

Hvis man køber 6000 er det så ikke kun det media noget man mister . for der er jo af lige vel 3-4k man spare


//Michael
Af jbartens
#75173
Nu har jeg læst en del omkring dette rundt omkring på nettet. Men alle "nyere" tests nævner ikke noget om trailing.

@ Rasmus
Hvis dette er blevet rettet. Hvordan ændre det så på dine/jeres anbefalinger af dette tv. Som jeg læser testen er dette og lyden de 2 største kritik punkter. Men er der nogen "bekræftelse" på at det er blevet fixet? Eller evt gør folk opmærksomme på dette i testen da det ikke ser ud til at det er alle modeller det rammer. Nu er der selvfølgelig forskel på hvad folk ikke ser og hvad der rent faktisk er blevet rettet i tv'et. Jeg ved ikke om der er andre der har flere infomationer ang. dette.?
Af Kadir
#75587
Nu har jeg læst hele tråden igennem, og kan se det er noget tid siden der er blevet snakket om tingene sidst. Så for at få en update, vil jeg gerne spørge om:

Fungerer alt med UE40B6000 modellen? Er der nogen der har erfaringer med det, nu hvor der har været tid til at opdage det?
Senest rettet af Kadir 11. okt 2009, 18:11, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#75590
Hvad er det du mener, der ikke fungerede på B6000?
Af Kadir
#75593
Det jeg mener er, at der blev diskuteret lidt om det fungerede mht DVB-C i DK osv. Jeg er interesseret i tv'et, og har fundet den til 8400, hvorimod 6050 koster 9999, så der er lidt at spare synes jeg. Men kan ikke se nogen grund til den store prisforskel.
Af Niels-p
#75844
B6000 er Tysk model. 6050 er skandinavisk model og den skal hedde XXE til sidst, Du kan ikke være sikker på at 6000 kan ta de danske kanaler :) :)
Af Kadir
#75964
Jeg håbede bare på at der var nogen der havde købt B6000 og afprøvet den herhjemme, således at man vidste om tunerne virkede herhjemme eller ej
Brugeravatar
Af rhino (DK)
#83559
nu har jeg ikke læst samtlige 14 sider i dette forum igennem.... men ville lige komme med en bemærkning ang. det slør du beskriver i testen af 46"

var hos en kammerat igår til julefrokost og skulle jo så lige se hans nye 40" af 7 serien.... og der er også meget slør efter hurtige bevægelser.... primært med mørk eller lys baggrund.... OG NEJ VAR IKKE JULEBRYGGEN DER SPILLEDE IND :p

så problemet er helt sikkert også til stede i 40" udgaven....

samtidig sys jeg at det virkede lidt grafik agtigt med mørke farver hvor der er forskel i de sorte nuancer....

må sige jeg er lidt skuffet over tv´et efter de første indtryk
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19