Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af GuffeDK
#69555
bantam skrev:Jeg kigger på en 32" serie 6 LED-LCD ved lejlighed - det er muligt, den opfører sig anderledes.
Okay skriver du her? Kunne være spændene at se. Kan os være jeg bare skal se ordentlig efter. Prøvede i tv analog og digital og spilte fifa på xbox 360 på den uden at se noget af det der. Og kampen i fifa var i meget højt tempo. Synes heller ikke der var slør eller noget efter bolden når man lagde lange afleveringer. Synes heller ikke at i kampen AGF - OB igår at der var noget at se. Synes bestemt billedet var bedre end min gamle philips top model fra sidste år. Har aldrig været glad for samsung men synes de sku ha en chance og synes da dette 32 tommer er det bedste jeg har set.
Af bantam
#69557
GuffeDK skrev:
bantam skrev:Jeg kigger på en 32" serie 6 LED-LCD ved lejlighed - det er muligt, den opfører sig anderledes.
Okay skriver du her?
Jeg skal forsøge at huske at give en tilbagemelding, når og hvis det lykkes at få det hele til a passe sammen. I givet gald sker det indenfor en måneds tid.
Af GuffeDK
#69593
bantam skrev:
GuffeDK skrev:
bantam skrev:Jeg kigger på en 32" serie 6 LED-LCD ved lejlighed - det er muligt, den opfører sig anderledes.
Okay skriver du her?
Jeg skal forsøge at huske at give en tilbagemelding, når og hvis det lykkes at få det hele til a passe sammen. I givet gald sker det indenfor en måneds tid.
Fint nok :)
Af cmoz
#69598
7000 her findes i 55", men 8000 gør ikke (f.eks. på samsung.dk )

Er der nogen der ved om 8 serien(LCD/LED) kommer i 55" i DK ?

Vil tilslutte min Linux media center PC til TV'et, og vil gerne at jeg fra sofaen kan bruge skærmen som alm. desktop PC: skrivebord,browsere,chat, remote desktop, terminaler/consoles osv.
Udover det selvfølgelig også alm. afspilning af medie center indhold, og som alm. TV, og måske PC spil.

Så tekst skal være stor nok og klar og tydelig, f.eks. i en browser eller kommandolinje prompt / shell, og vil tro at 55" er bedst over 46" (afstand ~3,5 til ~4.5m+).
Har prøvet et 46" Panasonic PZ85, tilsluttet en Dell XPS m1330 via HDMI, og synes det ser lige småt nok ud.

Eller er det forkert at antage jeg skal gå efter LCD skærme over plasma, når det skal bruges en stor del af tiden som alm. "desktop skærm" også ?

Efter at have læst reviewet her er jeg lidt i tvivl om jeg skal vente til noget bedre, for så kan man jo blive ved med at udskyde det.
Men hvis man nu fixerer og sidder og lægger mærke til trailing, kan det jo drive en skør :) .

Glæder mig til review af 8000 modellen her på siden, 55" eller ikke ;) .

Til hvilket brug burde 8000'eren 200Hz komme til sin ret over 7000'eren?
Af Steemann
#69680
GuffeDK Skrevet: Ons 05. aug 2009, 15:05 Emne:

--------------------------------------------------------------------------------

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor mit tv ikke kan se denne update :S

http://www.samsung.com/dk/consumer/deta ... vhomeenter tainment&type=tvhomeentertainment&subtype=led_tv&model_cd=UE32B6050VWX XE&mode=C

den siger der ikke er nogen ny update at finde på usb pinden :S

den version der er på nu 2009/05/25/00200
Givet vis fordi du gør det forkert :-) Har du udpakket firmwaren og overført hele biblioteket til din USB pind? Det hjælper ikke noget bare at have zip filen på pinden og sætte den til tvét
Af GuffeDK
#69726
Steemann skrev:
GuffeDK Skrevet: Ons 05. aug 2009, 15:05 Emne:

--------------------------------------------------------------------------------

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor mit tv ikke kan se denne update :S

http://www.samsung.com/dk/consumer/deta ... vhomeenter tainment&type=tvhomeentertainment&subtype=led_tv&model_cd=UE32B6050VWX XE&mode=C

den siger der ikke er nogen ny update at finde på usb pinden :S

den version der er på nu 2009/05/25/00200
Givet vis fordi du gør det forkert :-) Har du udpakket firmwaren og overført hele biblioteket til din USB pind? Det hjælper ikke noget bare at have zip filen på pinden og sætte den til tvét
Yep det har jeg selvfølgelig gjort ;)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#69773
GuffeDK skrev:
Steemann skrev:
GuffeDK Skrevet: Ons 05. aug 2009, 15:05 Emne:

--------------------------------------------------------------------------------

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor mit tv ikke kan se denne update :S

http://www.samsung.com/dk/consumer/deta ... vhomeenter tainment&type=tvhomeentertainment&subtype=led_tv&model_cd=UE32B6050VWX XE&mode=C

den siger der ikke er nogen ny update at finde på usb pinden :S

den version der er på nu 2009/05/25/00200
Givet vis fordi du gør det forkert :-) Har du udpakket firmwaren og overført hele biblioteket til din USB pind? Det hjælper ikke noget bare at have zip filen på pinden og sætte den til tvét
Yep det har jeg selvfølgelig gjort ;)
Så vidt jeg husker skal den også ligge i en speciel mappe-struktur. Jeg kan dog ikke huske hvordan, men det står beskrevet et sted :)
Af GuffeDK
#69832
Rasmus Larsen skrev:
GuffeDK skrev:
Steemann skrev: Givet vis fordi du gør det forkert :-) Har du udpakket firmwaren og overført hele biblioteket til din USB pind? Det hjælper ikke noget bare at have zip filen på pinden og sætte den til tvét
Yep det har jeg selvfølgelig gjort ;)
Så vidt jeg husker skal den også ligge i en speciel mappe-struktur. Jeg kan dog ikke huske hvordan, men det står beskrevet et sted :)
Har jeg os prøvet :/ kan det være fordi tvet er et 6000 og ikke 6050
Af GuffeDK
#69857
Ang. trail problemet har jeg lige prøvet jeres test program men synes ikke mit tv har det der ligner der er i den video under testen.

Kan Samsung har rettet det i nyere modeller?

Men fandt ud af at min PC skærm har trail hehe :D
Af pona
#69871
Har netop erhvervet mig et Samsung UE46B7070. Nogen der ved om det er muligt at tilslutte en gammel konsol ? Såsom Nintendo og Super Nintendo. Umiddelbart ville jeg ikke mene det er noget problem da det jo bare skal sluttes til antennestikket, men er sgu lidt paranoid mht. at tilslutte en af de gamle konsoller. Gammel teknologi møder ny. Kan det lade sig gøre ?
På Forhånd Tak!
Af kskruger
#69883
GuffeDK skrev:Ang. trail problemet har jeg lige prøvet jeres test program men synes ikke mit tv har det der ligner der er i den video under testen.

Kan Samsung har rettet det i nyere modeller?

Men fandt ud af at min PC skærm har trail hehe :D
Det lyder da interessant, hvis din skærm ikke har det, kan du evt. se nogle produktion dato på skærmen? Udover testen, som du har prøvet, kan du ved film se noget slør, ved de mørke områder i filmen?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#69885
pona skrev:Har netop erhvervet mig et Samsung UE46B7070. Nogen der ved om det er muligt at tilslutte en gammel konsol ? Såsom Nintendo og Super Nintendo. Umiddelbart ville jeg ikke mene det er noget problem da det jo bare skal sluttes til antennestikket, men er sgu lidt paranoid mht. at tilslutte en af de gamle konsoller. Gammel teknologi møder ny. Kan det lade sig gøre ?
På Forhånd Tak!
Det burde ikke være noget problem, men du skal nok ikke have den ind igennem antennestikket. Du skal formentlig havde fat i et s-video kabel.
Af GuffeDK
#69887
kskruger skrev:
GuffeDK skrev:Ang. trail problemet har jeg lige prøvet jeres test program men synes ikke mit tv har det der ligner der er i den video under testen.

Kan Samsung har rettet det i nyere modeller?

Men fandt ud af at min PC skærm har trail hehe :D
Det lyder da interessant, hvis din skærm ikke har det, kan du evt. se nogle produktion dato på skærmen? Udover testen, som du har prøvet, kan du ved film se noget slør, ved de mørke områder i filmen?
Kan da prøve at se på det når jeg kommer hjem fra arbejde. Men tror da den må være lidt nyere når softwaren på den er 2009/05/25/

Synes ikke umidelbart jeg har set det endnu i film eller serier men kikker igen når jeg kommer hjem

Jeg prøvede os om der var trail vis man slog 100 hz til men stadig intet at se.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19