Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Guappo
#41474
"Der kan være variationer fra lot til lot"

Hvad betyder det???? Fabrikationsfejl i serie eller fordi det er en anden udgave???

Tydeligvis uheldig i henhold til leverance. Ved sgu ikke om jeg tør købe en 4 skærm andet steds så jeg er sikker på leverancen er en anden......

Ellers en fed skærm, øv!!!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#41477
Altså variationer fra én palle af skærme der ryger ud fra fabrikken til den næste. Det kunne være i lyshomogenitet mv. hvilket lyder lidt ala det du beskriver. Det fejl der hyppigst fremkommer på skærme i dette prisleje er inhomogen baggrundsbelysning, men da det ikke kategoriseres som nogen defekt, så er det ikke dækket af garantien.

Fejlen opstår typisk ved montagen af panelet med baggrundsbelysningen i. Klemmes denne for hårdt fast, så vil lyset sidde tættere på de flydende krystaller i visse områder og det giver forskel i farverne hen over skærmen.
Af fluffi2000
#41480
Tak for den gode anmeldelse af denne skærm :). Efter at hve læst anmeldelsen går jeg med tanken om at skifte min samsung 226BW ud med T220. Er det noget du kan anbefale? er billedkvaliteten bedre?

fluffi2000
Af lucci
#41594
Jeg står også og skal købe en skærm. Efter at have læst den gode anmeldelse af t220 her på sitet overvejer jeg denne serie fra samsung, blot vil jeg gerne have en 26".

Lige før jeg bestilte faldt jeg over et site der skrev at t240HD havde en del input lag, hvor t220 næsten intet har.

Det fik mig til at spekulere..

Kan det tænkes at HD-versionerne lider af meget input lag og de "rene" versioner ikke gør det? Eftersom t240HD efter sigende har meget input lag må det enten være pga. tv-tuneren og hvad der ellers følger med den, eller simpelthen forskellen i størrelse?

Under alle omstændigheder noget som er værd at tage med i overvejelserne for alle som overvejer at købe en skærm i denne serie.

Måske nogen her på sitet ved mere om emnet?

Og jeg er naturligvis også meget åben for anbefalinger. Har kigget på samsung t260/t260HD, samsung 2693HM og LG W2600HP-BF (ikke for at hijacke den her thread) :)
Af Mick79
#41610
Har læst den gode anmeldelse af T220 og er lidt i tvivl om jeg skal købe en T220 eller om jeg skal købe denne: http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... Specs=true
Jeg har ikke forstand på skærme så jeg tænkte om der var en venlig sjæl som kunne komme med lidt hjælp til at vælge. Jeg skal bruge skærmen til at game på og vil gerne ha en widescreen, lige nu bruger jeg en 710T. Hvis det er til nogen hjælp sidder jeg ca. 1 meter fra skærmen.
Af Bonux
#43705
Hej

Jeg har nu været ude og købe en T220HD og jeg må sige at jeg støder ind i samme problem som Guappo. Der er temlig meget lys der ryger ind fra siderne plus en smule fra bunden.

Kan det måske være at det er fordi det er HD versionen?

Øv skal ud og finde en ny nu.
Nogen anbefalinger?
Af Bonux
#43706
Mick79 skrev:Har læst den gode anmeldelse af T220 og er lidt i tvivl om jeg skal købe en T220 eller om jeg skal købe denne: http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... Specs=true
Jeg har ikke forstand på skærme så jeg tænkte om der var en venlig sjæl som kunne komme med lidt hjælp til at vælge. Jeg skal bruge skærmen til at game på og vil gerne ha en widescreen, lige nu bruger jeg en 710T. Hvis det er til nogen hjælp sidder jeg ca. 1 meter fra skærmen.
Jeg syntes at den skærm du linker til har et voldsomt energiforbrug.
Af Hamster
#43870
Bare for en sikkerhedsskyld: Jeg har forstået, at en Samsung-skærm med HD i navnet er udstyret med en tv-tuner. Så langt så godt...
At den har digitaltuner (DVB-T) er jeg også ret sikkert på, men om den også har en analog tuner til mit signal fra kabel-tv er jeg ikke sikker på.
Hvem tør give et klart svar på det? :s
På forhånd tak!
Af galactus
#49660
Hej,

Jeg bokser lidt med hvorvidt jeg skal vælge T220 eller T220HD.
Er lidt begejstret for tuner, HDMI mv. i HD versionen, men umiddelbart virker det som om at 220 er en bedre gaming skærm - eller tager jeg fejl?

Kan testen på dette site vedr. 220 umiddelbart appliceres på HD versionen?

Håber I kan hjælpe.

Mvh
Andreas
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#49663
Nej, det kan du ikke. Styringselektronikken i de to TV er ikke den samme, hvilket også indikeres i specifikationerne eftersom den ene har overdrive (T220) og den anden ikke har (T220HD). Selve panalet er nok det samme, hvilket vil give dig samme statiske billedkvalitet (hvis du slår dynamisk kontrast fra), men når der er bevægelse på skærmen, så gælder vores betragtninger i testen ikke.
Af Andosa
#50356
Hej.

Jeg har lige købt denne skærm efter jeg så anmeldesen herinde, men min har meget blåt/hvidt lys på midten både oppe og nede og enkelte steder i siderne. Det irritere mig meget når jeg ser film.

Kan man få den byttet hos forhandleren på det her grundlag? Jeg ved godt at det ikke bliver dækket af garantien, men stadig.

Mvh.

Kim Andersen
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#50357
Hvis der er gået mindre end 14 dage, så kan du returnere skærmen og få pengene igen. Du kan dog ikke sende den retur og sige at du vil have en ny - så sender de bare samme skærm retur til dig og bonger dig for fragten.

Backlight bleeding er et ret almindeligt problem for billige skærme og som du selv nævner, så er det ikke noget man vil tage ind som en garantireparation.
Af Andosa
#50360
Nu har jeg så skrevet til getmore hvor jeg har købt den, men sagde at jeg var utilfreds med den og jeg har lige fået den ind af døren.

Så håber ikke der skulle være nogle problemer.

så prøver jeg bare at købe den et andet sted.