Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Silenty
#55154
Hey.

Nu da jeg kan se at pioneer muligvis stopper med deres salg af skærme vil jeg hører jeres mening, om de nye panasonic skærme slår pioneer pdp-lx5090, mht billedkvaliteten ;)
Af ReneBak
#55155
Ingen slår Pioneer mht billedkval men jeg tror det bliver meget tæt på.

Har selv Pioneer 50" fra 07 og jeg skifter det ud med z10 pga mpeg4 og dvb-c tuneren.

Fra næste år når samarbejdet mellem pioneer og panasonic er i gang tror jeg det bliver samme billedkval som 5090éren
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#55163
Nej, ifølge Nikkei, så er løbet kørt, men der er endnu ikke nogen officiel meddelelse fra Pioneer og det får vi nok heller ikke før regnskabet præsenteres. Jeg har netop tilføjet de informationer vi selv ligger inde med på forsiden:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1234088138
Af Silenty
#55165
Men hvornår vil de tage stikket ud af produktionen? Ved nogen det?
Af dk_akj
#55166
Silenty skrev:Men hvornår vil de tage stikket ud af produktionen? Ved nogen det?
Pioneer laver ikke selv stik, dem får de fra en underleverandør, så der er ingen ændring der ;-)
Af Silenty
#55170
dk_akj skrev:
Silenty skrev:Men hvornår vil de tage stikket ud af produktionen? Ved nogen det?
Pioneer laver ikke selv stik, dem får de fra en underleverandør, så der er ingen ændring der ;-)
Det var nu ikke lige sådan ment ;).. Det var mere de stoppede produktionen af fladskærme ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#55172
Der er ingen der har nogen officielle udmeldinger fra Pioneer, som du jo også kan se af vores korte nyhed. Det er udelukkende spekulationer fra Nikkeis side (om end de plejer at have ret).

Du skal ikke regne med at Pioneer selv lækker oplysningerne og deres forhandlere vil slet ikke få noget at vide før en officiel pressemeddelelse. En så vigtig beslutning deles med 99.9% garanti ikke med andre end topledelsen hos Pioneer.