Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#54310
Hvilket af disse 2 fladskærme skal jeg vælge til soveværelset?

Jeg får mit signal fra YouSee, så derfor skal jeg bruge C-tuner og Mpeg4.
Begge skærme kan købes for ca. 6.000 kroner, som er mit budget.

På forhånd tak
Af SuperKlaus
#54313
Jeg har lige købt 32W4000 og jeg er meget meget tilfreds, kan absolut kun anbefale dette TV.

Har indtil videre kun set analogt signal og digitalt signal fra DVB/T, og jeg syntes det står skidegodt.

Kan ikke tale for Phillips´en.
Af Kratz
#54328
32W4000 er nok fortsat bedste 32 tommer skærm. Du bliver ikke skuffet hvis du køber den.
Af LencoTB
#54335
Har indtil videre kun set analogt signal og digitalt signal fra DVB/T, og jeg syntes det står skidegodt.
Fulgte der en antenne med til DVB/T med din Sony? Jeg spørger fordi, jeg ikke er klar over om en almindelig stue-antenne kan sættes til den eller skal der sådan en på taget før det bliver godt.
Af SuperKlaus
#54356
Jeg har den store analoge pakke fra Stofa via byfællesantenne, så jeg har egentlig bare antaget det kom af den vej.

Ved faktisk hvordan det ser ud når man ikke har en udbyder.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#54364
En antenne er en antenne, så du kan godt tage digitale kanaler med din nuværende tagantenne - forudsat at signalet er godt nok altså. Pt. er det ikke nødvendigt med noget indstikskort for at tage de digitale kanaler via egen antenne, men til oktober åbnes der for Boxers nye MPEG4 dekodede kanaler, som vil kræve et abonnement og en kortlæser.
Af LencoTB
#54386
Jeg tænkte mere på om det overhovedet kan lade sig gøre at modtage noget med en alm. stue-antenne eller skal man have en til at hænge op på taget?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#54388
Hvis signalet er godt nok, så er der ikke noget i vejen for at bruge en stueantenne.
Af carsten_and
#54450
Kratz skrev:32W4000 er nok fortsat bedste 32 tommer skærm. Du bliver ikke skuffet hvis du køber den.
Jeg har hørt at Sony's 32W4000 kommer på tilbud i Føtex i næste uge. Prisen skulle blive 4.999,- og det har jeg ikke kunne finde billigere.

Hvad med skærmen fra Philips. Den har jo deres nye Pixel Plus 3 HD processor, som skulle være rigtg god og så har den en opdateringshastighed på kun 3ms.
Af SuperKlaus
#54474
hvis det er tilfældet så vil jeg da føle mig en anelse taget i bagen, da jeg lige har købt til 5995,- i Bilka, hvilket jeg i øvrigt ikke har kunnet finde meget billigere på nettet !

Må man spørge hvor du har info fra ?
Af LencoTB
#54477
Er du sikker på med det Føtex tilbud? Det lyder godt nok billigt til 4999 kr. Så skal jeg da stå i kø den dag de har det.
Af J2NK
#54478
Har så lige betalt 5000,- for en 32v4500. Jaja, sådan går det jo med priserne.
Af carsten_and
#54489
J2NK skrev:Har så lige betalt 5000,- for en 32v4500. Jaja, sådan går det jo med priserne.
Jeg har desværre fået byttet om på 2 skærme. Det er Sony KDL-32V4500, som er på tilbud i næste uge i Føtex. Prisen burde dog stadig være 4.999,- kr.
Af SuperKlaus
#54494
Ok ... det giver trods alt også mere mening :-)