Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af storfad
#54196
Nu har jeg brugt en stor del af dagen i diverse butikker. Det skal lige siges at jeg altid har været stor tilhænger af plasma skærme.

1) Desværre står der mange ældre skærme rundt omkring i butikkerne.

2) Har set en del af panasonics plasma skærme idag, og de står godt, men
er blevet meget positivt overrasket af Sony-KDL40W4000. analog signal står noget bedre end på panasoncis, og digital står nogenlunde ens. Dog hælder jeg til sonys fordel.

3) Er blevet meget overrasket af samsungs plasma skærme, havde ellers ikke nogle forventninger til dem.....

4)Der er dog ikke noget der slår Pioneer :)

5) Kan også godt lide Samsungs lcd skærme, men synes ikke de håndtere analog signalet godt nok. Så det er mest design mæssigt.

Her er så nogle spørgsmål.....

Nogler der har erfaringer med Samsungs nyere plasma skærme. ?

Nogle dårlige ting at sige om denne Sony-KDL40W4000 læser kun godt om den. Men til alle dem der har den i stuen, fungere den upåklageligt ?

synes ikke man hører meget til Philips herinde, men synes faktisk at de gør det ok. Nogle der har noget at sige om deres nye modeller.
Af Joergner
#54200
Hvis Sonyen klarede analoge signaler bedre end Panaen, har der da været et eller andet galt med signalet.

Sonyen er fin, men jeg hælder helt klart mere til Plasma.
Af storfad
#54207
Ja det undre mig også en del....men så panasonic flere steder.
Af Turbo
#54211
...
Senest rettet af Turbo 11. feb 2009, 11:19, rettet i alt 1 gang.
Af lennon
#54213
storfad skrev:Ja det undre mig også en del....men så panasonic flere steder.
Som det har været nævnt herinde nogle gange, kan almene mennesker ikke skelne objektivt på kvalitetsforskelle, når man ser på flere skærme efter hinanden.

Panasonic har i hvert fald et mere korrekt og farverigtigt billede end SonyV4000 på både analog og digitalt signal.

Hvis du alligevel har besluttet dig for Sony, bør du vælge W4500.