Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dumme
#53487
Hejsa

Står og skal ud og have nyt tv, men er lidt meget i tvivl om hvad der rykker fortiden. Men er bleevt lidt forelsket i de 2 nævnte tv i Topic. men kan ikke lige helt lure forskelle mellem dem.

her er sammenlign fra edbpriser
http://www.dvdpriser.dk/Products/Compar ... cts=479695

Eller kan i anbefale et tv der er bedre end disse 2, er ret vild med ambilight syntes det gøre skærmen meget støre end den er.

Hilsen
//Dumme
Af cannavaro
#53502
Den model som ender på H, har DVB-C tuner, samt MPEG4-dekoder. D-modellen har det ikke.

Hvis du er vild med Ambilight, så er der ingen vej udenom. Personligt er jeg også ret vild med det. Selve skærmen kan jeg sagtens anbefale. Philips topmodeller er rigtig gode, til trods for at flere mener det modsatte, men så igen, er der ikke mange som virkelig har erfaringer med dem, og kun danner sine indtryk ud fra hvad de ser i butikkerne.

Men som så mange andre skærme, er standardindstillingerne, ikke noget at råbe hurra for, med undtagelse af den såkaldte Film-mode, som du bør bruge, og efterfølgende indstille billedet ud fra.
Af Dumme
#54126
Er der ikke andre der har, nogle erfaringer philips ? eller kan anbefale noget der bedre i denne pris klasse ?
Af J2NK
#54132
Sony 40w4000 er værd at kigge på, lavere prisklassen men høj kvalitet, også med indbygget DVB-T/C MPEG-4 tuner.

Der er også flere Plasma-TV af interesse, blandt andet Panasonic TH-42PZ85E(fås også i 37")

Ærlig talt vil jeg sig at Philipsen under alle omstændigheder har overpris for et 37" LCD-TV, du kan få nogle fantastiske 42" LCD/Plasma til samme eller mindre pris.
Af Kratz
#54160
Mig bekendt findes PZ85 ikke i 37 tommer. 42 tommer er mindste størrelse.
Men 37PX80 kunne bestemt være relevant at kigge på i tillæg til W4000 som også er et godt bud.