Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bolden
#52986
Jeg har haft min PS3 og min pc connected til mit fjernsyn i lang tid uden problemer, men pludselig virkede det ikke mere.
Jeg sendte så mit fjernsyn til rep., men der kom den tilbage med meddelelsen at der ikke var noget galt med hdmi indgangen.
Jeg har så prøvet at sætte en kammerats PS3 til, og den virker med det samme, og det samme gælder hans bærbare pc.
Og jeg har prøvet at sætte min PS3 til hans fjernsyn, og dette virker også fint. Det hele er prøvet med 2 forskellige hdmi kabler, med samme resultat.

For lige at resummere op, så virker mit fjernsyn ikke sammen med mine ting, men virker fint sammen med andres ting.

Er der nogen som har nogen som helst idé til hvad der kan være galt, eller hvor jeg kan spørge om et sådant spørgsmål?

På forhånd tak
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#52990
Har din kammerat det samme TV? Kan det tænkes at du har ændret på noget i din PS3 menu, som gør at den sender i et forkert format?
Af J2NK
#52992
En god at checke efter er om du har sat den til output 1080p hvis din skærm ikke kan modtage det.
Af bolden
#53028
Nej det er ikke samme tv, men en nyere model. Men specifikationerne skulle være ca. det samme.

Det skal lige siges at jeg har formateret min ps3, så den er helt ligesom da jeg købte den.
Og det skete fra den ene dag til den anden, lige pludselig kunne den ikke få forbindelse til både min comp og min ps3.. Men kammeratens ps3 og pc virker fint :(

Har også prøvet samtlige video output der er mulige i ps3 menuen.