Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af alpemanden
#53010
H modellen har DVB-C og MPEG 4 DVB-T tuner.

Det er jeg pænt sikker på.
Af tuff
#53018
Alle Philips' H-modeller har MPEG-4.

Alle Philips D-modeller har IKKE MPEG-4.

Til gengæld skulle stort set alle deres modeller have både DVB-T og DVB-C.
Af Nestano
#53082
Okay mange tak begge to :)
Af tuff
#53112
Jeg mener nu, at den også har DVB-C. Ellers kan du jo klage til Wupti over det, hvis der ikke er det, når du har købt tv'et.
Af sd2100
#53124
alpemanden skrev:H modellen har DVB-C og MPEG 4 DVB-T tuner.

Det er jeg pænt sikker på.
Ingen Philips modeller har dvb-c. Hvis du laver en søgning på deres hjemmeside kommer der ingen hits ved dvb-c, men en hel del ved dvb-t søgning. Hvis modellerne havde dvb-c ville det stå med lige så store bogstaver som dvb-t gør det.
Af tuff
#53142
Det er mærkeligt, for op til flere butikker skriver, at de har det. Det kan være, at det svinger fra land til land eller lignende...
Af piphans
#53157
Prøv at kigge igen på Philips hjemmeside, det fremgår tydeligt at H = hybridtuner. Dvs. at der er DVB T & C samt MPEG 2 & 4. Tvet er også Boxer godkendt.
Af alpemanden
#53159
Jeg arbejder i en elektronik kæde som sælger denne model med DVB-C tuner.

Har haft fat i en fra Philips kundeservice der har sendt det videre at det ikke står på hjemmesiden. Jeg har også haft fat i min indkøbschef som også siger at det har DVB-C. Det står også på klistermærket på kassen at der er DVB-C.

Jonas.
Af MST
#53430
Har lige købt 32PFL5403 H og hvis model betegnelserne (D eller H) er ens i de forskellige serie har H modellen i tillæg til MPEG 4 USB indgang det har D versionen ikke. Dette ser jeg som en fordel hvis man vil tilslutte PC.
Til gengæld er der kun 3 HDMI indgange (nok til mig)

MVH
Morten