Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#52906
Hej alle i tekniske genier. Jeg håber nogen kan hjælpe med et lille spørgsmål.

Jeg tænker ppå, at købe dette samsung LE40A866 TV, som jeg har læst helt udmærkede anmeldelser om:

http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/T ... x?Key=7086

Problemet er blot, at jeg er usikker på forhandleren og hvorvidt den digitale tuner deri kan bruges til det danske net (YouSee) (her afslører jeg vist mig selv som ignorant, men hva helvede...).

Nogen som har erfaring med ovenstående forhandler? Er det et godt køb i det hele taget? Er der andre faldgruber jeg skal tage mig i agt for?

Prisen virker jo absurd billig lige her på fyndborsen, så mit dankort gløder fuldstændig i lommen på mig :)

På forhånd tak for hjælpen!!! :)
Af Subnex
#52925
hej. jeg skrev til samsungs danske afdeling her tidligere på dagen med et lignende spørgsmål. de svarede følgende:

Hei

Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic.

Hvis bare modelkoden ender på XXE, så dækker den danske garanti og tv'et
vil blive lavet i Danmark.
MPEG4 tuner fungere i Danmark.

Hvis du har nogen yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte
os igen.
Af Trold
#52927
Hey subnex, tak for svaret

Så lader det vidst til mit dankort skal voldtages i Sverige...

Cheers!
Af felix
#53098
hej trold
jeg har selv kigget på denne skærm over længere tid, og er blevet endnu mere intereseret efter dit indlæg, har du købt ? og hvordan betalte du med hensyn til kursen
mvh felix
Af Trold
#53107
Hey felix,

jeg har lige købt det og savler fuldstændig over prisen endnu. Jeg har endnu ikke modtaget det, men venter det engang i næste uge. Jeg købte på fyndborsen og fik bekræftet af samsung at nordisk garanti gælder (XXE og XEE modeller).

Mht. digital tuner så fandt jeg endelgyldigt ikke ud af det, men det er boxer-godkendt og jeg har i set forskellige indlæg, at TV'et rent faktisk har alt hvad jeg overhovedet har brug for, og mere til. Desuden skulle det hele virke i danmark med yousee kabeltv.

Hvis det alligevel viser sig, at jeg skal have en digital tuner, så køber jeg den og glæder mig over de 4000 kr jeg stadig har sparet ved at købe i sverige :)

Hygge
Af felix
#53120
hej igen
betalte du med dankort ? og fik du den danske kroner med et samme ?
mvh felix
Af felix
#53121
hej igen igen
jeg glemte lige at sige til dig at når modellen hedder xxe skal du bare have et ca modul som du sætter i tv sammen med dit kort fra yousee,
jeg har set det i fona og det fungerer
mvh felix
Af Trold
#53123
Hey,

ja, jeg betalte med dankort. Pengene er endnu ikke blevet trukket, men med mindre der sker et eller andet drastisk inden for den næste uge betaler jeg ca. 0,69-0,70 dkr pr. skr, dvs. 13990 sek = ~9700kr for tv'et. billigste i dk er omkring 13500kr.

Tak for tippet med ca modulet :)