Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#52893
Efter et kedeligt tyveri mellem jul og nytår bliver jeg nød til at se mig efter et nyt fjernsyn :(( ... jeg hælder mest til samsung'en men er også varmt blevet anbefaldet pz800. jeg har ikke noget at bruge medie centeret i samsung'en til så det spiller ingen rolle. det ar altså billedkvaliteten og lydkvaliteten der er afgørende. hvad vil i anbefale mig at købe???? prismæsigt er de næsten ens så det er ikke afgørende...
Brugeravatar
Af kthomsen
#52904
Personligt ville jeg anbefale PZ800 af de to, men hvis du søger efter det bedste billedkvalitet så gå efter Pioneer 5090, men da skal du købe højtaler til.
Søg evt. på pioneer 5090 her på sitet og få mere info.
Af landmann
#52944
Har læst lidt om pioneer 5090H nu og kan godt se det spiller... :)
jeg kan ikke blive klogpå om 5090 har de samme ting indbygget som pz800? har den både mpeg2 og mpeg4?? jeg skal alligevel ud og ha noget surrund så det er ikke noget problem der ingen højtaler er. kan man koble hvilke som helst surround system op sådan at man styrer lyde over fjernsynet fjernbetjening? magter ikke alle de fjernbetjeninger.
skal man holde sig fra at købe det her (svensk side) er det stadig tilpasset det danske marked??
http://www.flatscreencenter.se/page/pro ... hp?id=2877
Af steffenj
#52949
Altså så vidt jeg ved er de svenske modeller samme tuner som de danske da de laves scandinaviske. Der er også en der tidligere skrev om denne model til omkring 16k danske inkl fragt til danmark. Det eneste er svenskerne har vist kun 1 års reklamation i forhold til den danske der har 2.
Af landmann
#53011
Har lige været i el giganten i dag, de har sgu lige sat 5090H ned til 20 k. :) tror ikke længere at jeg er i tvivl om det er det jeg gerne vil ha.. så er man i hvertfald sikker på at det ikke er parallel importeret..
Brugeravatar
Af kthomsen
#53015
landmann skrev:Har lige været i el giganten i dag, de har sgu lige sat 5090H ned til 20 k. :) tror ikke længere at jeg er i tvivl om det er det jeg gerne vil ha.. så er man i hvertfald sikker på at det ikke er parallel importeret..
Kan kun sige jeg er misundelig!! :p
Af landmann
#53122
ja fedt tv.... tak for tippet ;)