Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af max0404
#52467
Hej jeg skriver for at spørge om Zepto Pantheon 42" Full HD som lige nu kan fås for omkring 5300 med fragt er udstyret sådan at den kan modtage MPEG-4?? Jeg skal hovedsageligt bruge fjernsynet til min PS3 men kan ikke afvise at jeg også gerne vil se tv der på.. hvis det ikke er, hvad er så det billigste LCD Tv på markedet (gerne over 32" og også Full HD) med MPEG-4?

Håber i vil hjælpe da min forstand på tv ikke er verdens største. :)
Af J2NK
#52473
Zepto Patheon 42 har mig bekendt ikke en indbygget MPEG-4 tuner, og du vil være nødt til at anskaffe en exterm skulle du ønske at se kanaler, som vil bruge det- noget som er tilbudt af næsten alle TV-udbydere.

Sony KDL-40W4000 kan fås til omkring 7500, og kommer med indbygget DVB-C/T MPEG-4 tuner(trådløs og kabelmodtager, altså) og 1920x1080(full HD) opløsning..

Den har generelt fået gode anmeldelser.
Af uncle sam
#52480
max0404 skrev:Hej jeg skriver for at spørge om Zepto Pantheon 42" Full HD som lige nu kan fås for omkring 5300 med fragt er udstyret sådan at den kan modtage MPEG-4?? Jeg skal hovedsageligt bruge fjernsynet til min PS3 men kan ikke afvise at jeg også gerne vil se tv der på.. hvis det ikke er, hvad er så det billigste LCD Tv på markedet (gerne over 32" og også Full HD) med MPEG-4?

Håber i vil hjælpe da min forstand på tv ikke er verdens største. :)
Så den var med i Ekstrabladets test torsdag d. 8. jan eller skulle vi sige Flatpanels.dk s test i Ekstrabladet 8)
Af Kim
#53909
uncle sam skrev:
max0404 skrev:Hej jeg skriver for at spørge om Zepto Pantheon 42" Full HD som lige nu kan fås for omkring 5300 med fragt er udstyret sådan at den kan modtage MPEG-4?? Jeg skal hovedsageligt bruge fjernsynet til min PS3 men kan ikke afvise at jeg også gerne vil se tv der på.. hvis det ikke er, hvad er så det billigste LCD Tv på markedet (gerne over 32" og også Full HD) med MPEG-4?

Håber i vil hjælpe da min forstand på tv ikke er verdens største. :)
Så den var med i Ekstrabladets test torsdag d. 8. jan eller skulle vi sige Flatpanels.dk s test i Ekstrabladet 8)
Jeg kan ikke se nogen test af Zepto Pantheon 42" på www.flatpanels.dk, som du henviser til. Har du et link ?