Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#52338
Kritik er jo ikke nødvendigvis negativ - jeg betragter skam dit indlæg særdeles konstruktivt. Ingen sure miner overhovedet.

Det var naturligvis hifipriser.dk jeg mente - ikke EDBpriser. Tak for rettelsen. Jeg kan se, at muligheden for at vælge DVB-C og MPEG4 ikke længere er at finde i deres avancerede menu. Det må de næsten have lavet om for nyligt, for jeg har da før søgt med disse kriterier derinde. Det er jo en kritisk mangel ved siden, som de bør få rettet op på med det samme!

Jeg håber du forstår hvor det er jeg vil henaf: Vi har ikke ambitioner om at konkurrere med en eksisterende database, såsom hifipriser, hvor man jo allerede nu kan søge på forskellige kriterier. På hifipriser laves alt arbejdet af forhandlerne, når der lægges data ind for et nyt TV - her hos os, skal vi selv gøre det hver gang der kommer noget nyt. Det vil blive ret uoverkommeligt for de få administratorer vi er.
Af Kratz
#52340
Og problemet ved at forhandlere selv lægger data ind er, at de nemt kan få specifikationerne galt i halsen...
Ofte bliver det samme produkt listet flere gange fordi forhandlerne ikke kan gennemskue det er samme produkt. Jeg var selv ude i stor forvirring da jeg skulle købe TV og søgte over Hifipriser. Der var listet både en 42PZ700 og en 42PZ700E. Navnet var forskelligt, prisen var forskellig og selv når du sammenligner specifikationerne var de tilsyneladende forskellige! Så er det altså ikke nemt som forbruger at regne ud der er tale om samme TV.

Forstå mig ret Yakken, jeg har stor forståelse for I ikke vil påtage jer denne opgave og konkurrere med andre sites på dette punkt. Det er et kæmpe arbejde (temmeligt overvældende for 2 personer ;) ) og derfor heller ikke noget vi kan forvente som brugere. Men det gør ikke situationen mindre frustrerende.
Men når tiden skal prioriteres, mener jeg I bruger den mest fornuftigt nu, ved specifik ekspert hjælp i eksakte situationer og forrygende anmeldelser :)