Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KasperA
#50610
Hej alle sammen.

Nu er det snart jul og jeg havde i tankerne at give mig selv et lcd tv i julegave :P
Ang. størrelsen af tv'et skal på være på 32"
Prisleje omkring 5000 - 7000.
Nu har jeg søgt nettet igennem får at prøve at blive klogere men det er ikke helt nemt.
Nu bor jeg på et kollegie værelse hvor vi ikke har de store muligheder for HD-Tv endnu, så det er ikke HD-tuneren der skal afgøre hvilket tv jeg skal vælge.
Jeg er kommet frem til to tv'er som jeg synes passer nogenlunde til mine kræv.

Samsung LE32A656 eller Sony 32W4000

Spørgsmål:

Er der nogen der har erfaring med disse tv'er. Godt / dårligt?
Hvad ville du foreslå?
Hvor meget betyder det at varen er parallel import, da men kan spare rigtig mange penge?

Mvh Kasper

God jul :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#50611
Velkommen til.

Du bør nok søge lidt i vores forum først. Især "parallelimport" burde give dig en hel del hits, som du kan starte med.

Samtidigt så er W4000 og A656 tærsket ret godt igennem i ret mange tråde herinde, så i stedet for at du skal tiltrække dig alle de personer, som allerede har delt deres erfaringer én gang, så bør du nok opsøge deres indlæg selv. Prøv med "W4000" og "A656" - det skulle give en hel del hits.

Vi har en anmeldelse af Sony E4020 (dog i 40" versionen), som er identisk med W4000 med undtagelse af den fysiske indpakning - dvs. billedet er det samme. Du finder anmeldelsen i vores test-sektion på forsiden.