Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af amogensen
#48790
Kun i Fona - så nej ikke rigtig. Men køber den i morgen, er kvaliteten ikke god nok får de den tilbage inden for 14 dage.
Af nielssp
#48811
amogensen skrev:Kun i Fona - så nej ikke rigtig. Men køber den i morgen, er kvaliteten ikke god nok får de den tilbage inden for 14 dage.
Hvis du har mulighed for det må du meget gerne give en tilbagemelding i denne tråd omkring dine erfaringer.
Af amogensen
#48921
Var i El-giganten kl. 10.30 og fik at vide at de først fik dem på lager sidst på måneden. Forklarede at de var i deres tilbudsavis og fik så svaret, "jamen vi har jo også haft åbent i halvanden time" som om alle apparaterne var blevet solgt på så kort tid... Er 100% sikker på at El-giganten ikke havde et eneste apparat på lager. Så nu kunne jeg så forudbetale og så få mit fjernsyn om 14 dage. No-thanks. Søger videre og køber måske til hos getmore til 4779 kr. istedet.
Af nielssp
#48925
Det var da en halv træls oplevelse. Egentlig underligt for jeg tjekkede deres hjemmeside i formiddags og der kunne jeg se at modellen var på lager i hvert fald tre forskellige butikker. Hen på eftermiddagen var den ikke på lager længere i selvsamme butikker. Så regnede egentlig med at det var fordi den var udsolgt. Den står iøvrigt til at være på lager i deres online butik.
Skal lige siges at jeg ikke har været nede i en butikkerne for at købe modellen...men overvejer den stadig kraftigt.

Vh
Nielssp