Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#47730
Hej

Jeg har fået et Samsung 46A796 hjem på prøve. Mit problem er nu at det ikke kan finde nogle digitale kanaler og jeg har et DILOG CA-Modul i med mit YouSee kort. Hvis jeg går ind i menuen og vægler manual kanal søgning kan jeg ikke vælge digital kanaler da det er gråt. Jeg har haft DILOG cam i et sony og der virkede det fint med digitale kanaler.

Der står i manualen at det skal være et CI-Modul men det er det samme som CA ikke?

Nogle som har et forslag?



Hilsen

Skirk
Af skirk
#47732
Nå ligepludeslig kunne den godt finde SD kanaler så nu er den ok :)
Af xprezz
#47734
Jeg har et viaccess modul i mit 796 og finder alle yousee kanaler inkl. HD uden problemer.

Hvad synes du ellers om dyret?
Af skirk
#47736
Billedet er flot og sort er sort :) jeg synes dog menuen er meget langsom og svag. Der er den bedre på Sony W4500. Jeg over pt. lidt og bytte det til et 46W4500 og spare 3k. Men hvis man kan leve med menuen er det bestemt et fedt tv, designet er også lækkert :)
Af samsungdk
#47741
Hej Alle

Der komme updates på Samsung.dk inden for den nærmere fremtid, med diverse forbedringer.

Send mig en mail så har jeg en update til dig.

N
Brugeravatar
Af phn2
#53032
Vil den update medføre at kanalerne kan arrangeres bedre på de nye modeller?

mvh. Per.
Af xprezz
#53038
phn2 du svarer på en ældre besked. Den update samsungdk omtaler er nok den der udkom sidste år. Tror ikke der er noget nyt om den update der skulle gøre det muligt at sortere kanaler.