Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#47510
Hej

Jeg står og skal bruge et nyt TV til stuen, men SU budgettet tillader ikke det store :)

Jeg har allerede købt et Sony 32U3000 i Føtex til 4.000kr, men jeg er ikke ligefrem tilfreds. Billeder vist fra den digitale tuner egentligt udmærket, men billedet fra den analoge tuner er meget dårligt. Heldigvis har jeg dog fået lov til at levere TVet tilbage hvis jeg ikke var tilfreds.

Jeg har ikke plads til et 37" fjernsyn, så det skal altså være et 32", ellers havde jeg kigget lidt på PX80 som der lader til at være en generel tilfredshed med.

Er der nogen der har et forslag til hvilket fjernsyn jeg kunne købe i stedet?
Jeg har behov for et fjernsyn der først og fremmest er godt på det analoge signal og det skulle gerne være til at spille lidt Wii på det 8) Budgettet er omkring de 4-5.000kr.

Håber i kan hjælpe mig, også meget gerne med links til hvor man kan købe fjernsynene.

Tak,
Gregers
Af mhca
#47530
Hvis det analoge signal er meget vigtigt, så kan det være at du skal forsøge at få dig et plasma-fjernsyn, som du også selv nævner med PX80.
De er generelt bedre til at vise analoge signaler.

Ved godt at det er over dit budget, men kan være at LG 32PG6000 vil finde din interesse:
http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... &Soegeord=

Tror nok der er en anmeldelse af en større PG6000 model her på siden. Der har de garanteret kommenteret det analoge signal.

Mvh. Martin
Af gk
#47562
Tak for tippet, dem kigger jeg på med det samme :)

I mellemtiden har jeg fundet dette til Sharp fjernsyn (LC-32X20S) til 5.000kr. Ville det være et godt køb?