Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jenslyn
#47362
Så er det tid til nyt TV, og har kigget på Samsung LE 32A656, til prisen 6.599,00 kr;- men er i tvivl om

1) Er prisen for dyr i forhold til ydeevne?

2)Hvis ja findes der evt. andre tv der er bedre til samme pris eller billigere?

3) Er der stor forskel på 32 og 37/40 tommer i forhold til hvor flot det er, når tv'et er i fuld HD 1080P/i?
Senest rettet af jenslyn 27. okt 2008, 18:40, rettet i alt 1 gang.
Af Kaiman
#47363
Er det et 32"(overskriften) eller 40 du vil ha? :p

Men det er en god pris hvis det er 40", men ellers fåes 32" til 5444 kr hos mobiludsalg som man nok må gå udfra er parallelimport.

Jeg er selv tilfreds med tvet (40"), og jeg har været ude at kigge på mange, også Panasonic PX80, som er et godt tv i den prisklasse.
Af jenslyn
#47366
Kaiman skrev:Er det et 32"(overskriften) eller 40 du vil ha? :p

Men det er en god pris hvis det er 40", men ellers fåes 32" til 5444 kr hos mobiludsalg som man nok må gå udfra er parallelimport.

Jeg er selv tilfreds med tvet (40"), og jeg har været ude at kigge på mange, også Panasonic PX80, som er et godt tv i den prisklasse.
Det er 1000kr;- billigere end hos fleggaard.dk hvor jeg troede det var billigst, men er det der mobiludsalg til at stole på???
Af Kaiman
#47372
Det ved jeg så ikke, det må du prøve at søge på google om, eller vente på andre svarer.

Men ellers kig på www.pricerunner.dk eller www.hifipriser.dk for billigste forhandler.