Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#46913
Hej Allesammen

Jeg har brug for hurtige anbefalinger om ovenstående tv. Det skal bruges i stuen, sidder ca 2½+ meter fra skærmen og jeg ser mest film på den via computeren.

Skærmene ligger i lidt forskellig prisklasser hvorfor jeg vil have en anbefaling. Kan fornemme at folk er meget glade for PX80, men det koster også 5.500. Samsung fjernsynet kan man få til 4.000 (mindre på nettet) og Sony kan man få til 5.000.

Kan i komme med Jeres tanker? :-)Hurtigst muligt da jeg planlægger at købe i morgen. Valget bliver px80 hvis der ikke kommer andre argumenter :) Tak.

mvh
Brian
Af Kratz
#46917
Jamen så ville jeg holde mig til dit eget råd :)

32 tommer var engang et stort TV, men tro mig, man vender sig hurtigt til 37 eller 42 tommer (du skriver ikke hvilken PX80 du har i tankerne, men prisen taget i betragtning går jeg ud fra det er 37 tommer udgaven?). Med din afstand til skærmen bliver 32 tommer altså i underkanten.

Derudover er PX80 en super skærm!
Af briantv
#46919
Det er jeg glad for at du svarer :) vil gerne have flere svar hvis jeg kan nå at få det :)
Af dkawa
#46923
har selv 42" PX80.

Det står KANONJE.. men det er osse med HD box fra yousee.

Dette TV er MEGET bedre end dets konkurrenter i samme prisleje ( 5-7000 ). Dog er er nogle problemer vedr HDMI / analog tuner

det er lidt 50/50.

http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=7555
Af briantv
#46927
Er lidt bekymret over de fejl der rapporteres i nogle tilfælde, men da det tilsyneladende ikke nedsætter glæden ved fjernsynet væsentligt hopper jeg på vognen alligevel :)

Keep them coming
Af Ponduus
#46928
Kan kun give de ovenstående px80-ejere ret :) Det er et lækkert tv som ikke har givet mig nogle probler i de 4 måneder, jeg har haft det.

Uanset kilder levere den et skønt billede. Hd-kilder, digital eller analog :)
Brugeravatar
Af kthomsen
#46987
PX80 er bare billedmæssigt det bedste TV til prisen! Har det selv og er mega glad for det, selv da jeg var på analog signal i starten.

Ang. HDMI / analog tuner fejl:
Jeg har ikke selv set problemet og har 2 HDMI ting tilsluttet som starter inden TVet. Og ifølge hvad jeg har læst af tråde ser det også ud til der er mange der ikke ser problemerne. Men er man uheldig skal man jo "bare" tænde TVet først, så vidt jeg har forstået.

Een ting er sikkert, du vil ikke blive ked af kigge på det billede PX80 leverer! :)
Af pana man
#47028
Ville ihvertfald ikke gå efter 32", den er alt for lille, ville selv vælge en 37" hvis du har 2,5 meter til den. :) Og billed kvaliteten på Panasonic skærme (B

Mvh. Pana man
Af briantv
#47045
Tak for de hurtige tilbagemeldinger.. Jeg kan fortælle at jeg i går aftes købte mig et Panasonic PX80EA og er yderst tilfreds med det :p Nu skal det bare testes