Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PM60
#44897
Efter at have læst et utal af indlæg omkring diverse Sony skærme, har jeg lige bestilt en KDL-46W4500, og bæstet skal op at hænge på en betonvæg. Sony anbefaler et vægbeslag, som hedder SU-WL500 og koster omkring 2000 kr. Et beslag som passer til skærmen, må da kunne anskaffes billigere. Jeg har dog ikke i diverse indlæg fundet henvisning til et, som kan anvendes. Hvis der er en af jer, som har kendskab hertil, så håber jeg, at vedkommende vil give et praj herom.

Tak for et kanon godt forum, som forøvrigt også gav mig svar på hvilket TV, som mine gamle forældre skulle have. Valget faldt på et Panasonic TH-42PX80E.

Hilsen Per
Af TYBO
#44898
Harald nyborg har en fedt et til 250kr.
Det er virkelig kram....bruger det selv.
Den passer til alle skærme under 60"
Af PM60
#44899
Hej Tybo.
Tak for dit hurtige svar. Jeg har i et andet indlæg læst, at dette beslag måske er af en dårlig kvalitet, da det vist nok bøjede allerede under monteringen. Jeg vil nødig se, at Sony´en skvatter ned fra væggen. Måske var der blot tale om en enlig svale. Billigt er det i hvert fald.

Hilsen Per
Af Ducaman
#46426
TYBO, du skriver at Harald Nyborg har et godt vægophæng? Jeg lader ikke til at kunne finde det på deres hjemmeside? Har du lidt mere info?

mvh
Ducaman
Af gunbag
#46661
Ducaman skrev:TYBO, du skriver at Harald Nyborg har et godt vægophæng? Jeg lader ikke til at kunne finde det på deres hjemmeside? Har du lidt mere info?

mvh
Ducaman
For mig var det vigtigt at kunne trække det ud og dreje både højre/venstre og op/ned så jeg måtte tage den store tegnebog frem og købe et Vogels EFW6345 (1922,50 incl porto fra amagernetshop.dk). Det er rigtig lækkert, specielt koblet sammen med kabelskjuleren EFA 6825 og recorderholderen EFA 6835 (som koster 299 hver, i alt 653 incl porto fra sparshop.dk).

Dyrt men dejligt.

Gunnar ;)
Af TYBO
#46676
Øhhh...at det vægbeslag fra harald nyborg skulle bøje passer abosulut ikke....den står til at kunne klare 75kg....jeg har selv hængt i mit...jeg vejer 120kg...den er ABOSULUT kram og også MEGET tungt beslag.

Den står til at kunne klare 63"