Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TMI
#4770
Jeg overvejer at tage et Samsung LE-40M61B med hjem fra Tyskland.
Jeg har fundet det to steder i Berlin hvor det kan afhentes for 2095,- Euro. Billede
Sam-tec og tec24-7



Nu kommer vi til problemet, jeg skal til Hamborg og evt. Lübeck.
Jeg har kun fundet et sted hvor jeg i en storby som Hamborg kan afhente det, og det til næsten 2500,- Euro. Billede

Er her nogen der kan hjælpe med links til steder i Hamborg/Lübeck hvor det kan afhentes billigt. Billede

Jeg vil godt give mere end de 2095,- Euro.

Jeg synes dog 400,- Euro i difference er meget på to så store byer relativt tæt på hinanden.

Hvis nogen kan hjælpe vil jeg være meget taknemlig. Billede

Kommentare vedr. at få det sendt er uinteressante. :)
Af ABHolm
#4807
Prøv at tjekke pricerunner.dk også vælge internationale priser. Måske dukker der noget op ;)
Af Toppi
#4836
Hej TMI!

Jeg står faktisk i samme situation som dig. Jeg har måske ikke noget imod at køre til Berlin efter det. Omvendt kan man måske få det billigere, hvis vi nupper 2 stk.

Tager på ferie på lørdag, så det kan tidligst blive når jeg kommer hjem efter næste uge.
Af Fætter
#4881
Jeg kan helt klart anbefale top-angebote
Bestilte mit 40r71b i lørdags med det forbehold at det kunne hentes torsdag.
Modtog mail 3 timer senere at det var iorden.
Afhentede Torsdag ved middagstid (pæn og nydelig forretning)

Så nu er jeg den lykkelige ejer af ovennævnte og der er selvfølgelig Garantibevis med.

:) :) :) :)
Af TMI
#4889
Banerreklamen ville ha ca 4000 kr. for meget.

Hannover havde jeg også fundet, men jeg skal hjem med færgen fra Rostock, så Berlin er vist kortere for mig.

Ved bobselektro kunne jeg ikke se det var muligt at afhente (der er mange steder det ikke er muligt).
Jeg vil prøve at kontakte bob og høre nærmere.

Tak for indsatsen.
Af LeifN
#4937
Hvorfor ikke bare få det bragt til døren.
Det koster 96€ - og de 30 har du allerede sparet da prisen nu er nedsat til 2069€.

Mvh
LeifN

P.S. Mit er afsendt i dag, så det kommer nok inden for 2 dage. Jeg fik et mail fra Samtech om at jeg vil blive kontaktet af Dan Cargo inden levering. Bedre kan man vel ikke forlange det.
Af LeifN
#5044
Så kom det i dag - her sidder en lykkelig mand.