Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Andromedia
#42780
Jeg har også valgt PX80 over PZ80 på trods af at jeg har været en stor full HD fanboy (B . Men efter jeg så en blu ray på px80 var jeg overbevist . Det står jo helt suverænt godt! Også DVD står fantastisk, især hvis det er via HDMI, så ligner det næsten blu-ray.

Men hvis du sover bedre om natten fordi der står et "full-hd" logo på kanten af din skærm, så brug da endelig de ekstra penge :D
Af Juiceren
#42796
Har stadig ikke helt forstået hvordan et tv med 1024x768 kan være HD ready til 720p....Man må jo som Supergris også skriver i hans indlæg i min tråd, miste nogle detaljer et sted....Men hvilke detaljer snakker vi om?
Af elton
#42805
1000 tak for alle de mange besvarelser. Det har givet mig en kæmpe klarhed over, hvilken model jeg skal vælge. Jeg vælger px80'ern. I skal alle have tusind tak for hjælpen;D
Brugeravatar
Af azrael
#42807
elton skrev:Jeg tænkte på, hvorfor bruger man hellere LCD til monitor i forhold til plasma?
Det hænger (udover det, Yakken allerede skrev) sammen med, at plasmaceller ikke kan laves i tilpas små størrelser.

Tillykke med dit valg for øvrigt. Jeg tror ikke du kommer til at fortryde det. :)
Af elton
#42816
Mange tak azrael - Det tror jeg bestemt heller ikke jeg kommer til haha :p