Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#42609
Jeg skal have en flad i stuen, der er ret langt (små 4 m) fra sofa til væg. Jeg har max 18.000 at smide efter det. Jeg skal primært se almindelig tv, (You see kabel) men selvfølgelig også dvd indimellem.
Jeg har selvfølgelig kigget i tidligere indlæg, men har ikke lige spottet bud på hvad der er bedst til primært tv brug.
Af Supergris
#42612
Hej.
Da tvet primært skal bruges til tv og dvd, vil jeg anbefale dig at tage et kig på LG 50PG6000 plasma. Har selv købt og 3 stk. og installeret hos folk.
Det fås til ca. 11.500 kr. på nettet og viser nogle fantastiske billeder, har en fin fjernbetjening, og design samt finish, synes jeg er rigtig flot!!!
Alternativt har Elmutanten på deres onlinesalg et Hitachi 50 " plasma til 8475 kr. med fragt. Dette er også et godt tv og prisen er helt fantastisk...
Jeg tror begge disse tv vil opfylde alle dine forventninger til nogle gode priser!!!
M.v.h.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#42629
Hvis du vil op og give 18.000 kr. for et TV så er Pioneer 508XD eller 5080XD det bedste der kan fås indenfor prisrammen. Disse modeller leveres dog uden højttalere og fod/vægbeslag, så disse skal købes seperat, men det burde kunne holdes indenfor 18.000 kr.

Pioneer leverer pt. det bedste billede i fladskærmsverdenen.
Af zyckelmaster
#42631
Ingen tvivl om, at du skal vælge Pioneer 508XD, hvis du vil bruge 18.000, men som sagt skal du så også investere i højtalere, hvis du ikke allerede har det.

LG PG6000 i 50" er også uden tvivl et godt fjernsyn til pengene, men altså ikke på niveau med Pioneer (men du sparer så også ca. 5000 kr. + udgiften til højtalere).

Hvis du vil gå ned i 46", så kunne et rigtig godt bud være Panasonic PZ80.
Af TYBO
#42632
Yakken: Hvor får du den med fod og højttallere til 18000 ?
Link tak :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#42636
5080XA (sorry det var ikke XD) kan fås til ca. 15.000 kr. uden nogen af delene, gennem tilbuddet hos Recordere.dk. Foden koster 1495 kr. og højttaleren fås til 1995. Det er 500 kr. mere end budgettet.