Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Divad89
#41691
Min søster skal til at flytte ud i kollegieværelse og er derfor på udkig efter en 32" fladskærm til det, hun skal bruge det til tv, computer og senere PS3. Jeg har derfor kigget på Samsungs LE32A456, da hun ikke vil give særlig mange penge for det. Hvad siger I til fjernsynet, erfaringer osv.

---
David
Af Kimster
#41692
Jeg har også kigget på dette tv. Der er dog en ting der undrer mig, det er hvorvidt dette tv har DVB-C tuner eller ej.

Hvis man ser på elgigantens hjemmeside sælger de det med DVB-C tuner (så vidt jeg kan se) Se her.

De har det samme tv hos PRC Data bare 800 billigere, men her fremgår ikke om denne har DVB-C tuner eller ej. Se her.

Så er mit spørgsmål om det er samme tv, og prc data har glemt at skrive at det har DVB-C tuner, eller om det er en parallel importeret model uden. Hvis det er samme model, så vil jeg da gerne spare 800 kr.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#41695
Det er med 99% sandsynlighed parallelimporteret.

Jeg skal ikke udtale mig om kvaliteten af TVet, men rygterne vil vide at 4-serien kan hamle op med den gamle M-serie, så det er nok ikke helt ringe alligevel.

Hvis man ikke har tænkt sig at benytte DVB-C tuneren alligevel (dvs. ikke vil/kan have digitalt kabel-TV), så kan man godt spare pengene og tage den parallelimporterede version.