Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#3929
R51 og M51 er det samme. Det er blot designvarianter.
M51 og M61 adskiller sig på flere punkter. M61 leverer generelt set bedre billedkvalitet, blandt andet pga. et nyere og forbedret panel.
Af hest
#3930
Ok og nu har jeg kigget på 40R71B :) er det så bedre end 61'eren?? Overvejenr nemlig at hente det om 20 min.

Priserne på R er bare en del lavere end M
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#3931
Umiddelbart virker 40R71B blot som en designvariant af M61 med nogle få ændringer. Det er f.eks. strømforbruget. Man kan også håbe på, at Samsung har fået lavet en ny fjernbetjening til R71 :)

Bare af interesse, hvor vil du købe R71?
Af hest
#3932
De har dem på lager på den anden side af grænsen og jeg har tilfældigvis hugget de gamles bil og bor kun 20km væk ;)

Der er vist en anden fjernbetjening med, de har i hvert fald ikkesame modelummer.

Der er et eller andet med flere farver på 71'eren, men vil godt være sikker på jeg ikke kommer hjem og finder så ud af der ikke er noget godt billede i forhold til en M fx..
Af Kenneth M
#4284
hest skrev:De har dem på lager på den anden side af grænsen og jeg har tilfældigvis hugget de gamles bil og bor kun 20km væk ;)

Der er vist en anden fjernbetjening med, de har i hvert fald ikkesame modelummer.

Der er et eller andet med flere farver på 71'eren, men vil godt være sikker på jeg ikke kommer hjem og finder så ud af der ikke er noget godt billede i forhold til en M fx..
Når du siger de har dem på lager på den anden side af grænsen, hvilken butik snakker du så om?
Af hest
#4300
Sammy skrev:Det ser ud til at være hos denne forhandler: http://www.digital4all.dk/shop/default. ... tid=830401
Ja det var hos dem, men deres "på lager" kan man åbenbart ikke bruge til en dart, for den lagerstatus er ikke for DERES lager, men det lager hvor de får varer fra så de skal stadig først have det hjem inden man kan hente noget så det droppede jeg.
Af Fætter
#4330
Jeg tror slet ikke ovennævnte TV er kommet til nogen forhandlere endnu

Har ledt over hele EU

og det billigste /bedste jeg kunne finde var

1 x Samsung LE-40 R 71 B 2.018,00 €
1 x Großgeräte Vorkasse: 119,00 €
1 x Transportversicherung Großgeräte ab 1000 Euro: 9,00 €
-----------------------
Gesamtpreis inkl. Mwst.: 2.146,00 €

Runde tal 16.000,- incl levering



Så den nupper jeg,
nu venter jeg bare på at få en leveringsdato

MVH

Fætter



:) :) :)