Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rakke
#34858
Min forhandler sagde i dag at et parallelimporteret PX80E ikke kan vise DVB-T undertekster, kan dette passe?

Pft. Rakke
Af Rakke
#34903
Ikke nogle der har hørt noget om dette?
Af jeriks2
#37573
Det håber jeg godt nok ikke, men er lidt bange for det nok er rigtigt så.. Jeg kan ikke se undertekster på mit pana 42" px80 fra tv2, dr1 osv på digital kanalerne, men fanger dem fint på analog, men det anloge signal er skide dårligt, så det er lidt øv.. Har dog Canal Digital, hvor alle kanalerne er undetaget TV2 :(

Er det bare sur røv, fordi det er parallel importeret, eller kan der gøres noget?
Af Zacho
#37580
jeriks2 skrev:Det håber jeg godt nok ikke, men er lidt bange for det nok er rigtigt så.. Jeg kan ikke se undertekster på mit pana 42" px80 fra tv2, dr1 osv på digital kanalerne, men fanger dem fint på analog, men det anloge signal er skide dårligt, så det er lidt øv.. Har dog Canal Digital, hvor alle kanalerne er undetaget TV2 :(

Er det bare sur røv, fordi det er parallel importeret, eller kan der gøres noget?
Hmm ved du om du har en px80E eller er der et andet tegn til sidst?
Hvis den er Engelsk skulle det være helt galt..

Dem som sælges i Tyskland burde være ens med dem som er i Danmark. Det skulle ikke være nogle problemer med hverken undertekster eller dårligt analog signal eftersom Panasonic PX80'eren skulle have en af de bedre analoge tunere. Men du får selvfølgelig ikke samme billede som på et billedrørs Tv.. Så skal man holde sig digitalt hvis man vil have bedre billede.

PX80E = Europa ... Så de skulle være identiske med DK modellerne som også hedder E til sidst.
Af NoNameDesigndk
#37584
hvis det er købt i England skulle den analoge tuner efter sigende ikke virke overhovedet, og tekst-tv med DVB-T tuneren heller ikke.. men undertekster burde der vist ikke være noget problem med.. ? eller det er der vist nogle der har problemer med, andre siger det virker.. den fra England hedder PX80B..
Af Falcon
#37590
Jeg hr købt en PX80 her i DK og jeg havde det samme problem med at den ikke ville vise undertekster indtil jeg læste manualen. Der er en knap på fjernbetjeningen hvor man kan slå undertekster fra/til, kan det være sådan at det er det du har overset?

mvh Jørn
Af jeriks2
#37739
Det er en PX80E, så det burde jo virke så.. Den er købt fra Komplett.dk, så er der andre der har lign. problemer med undertekster på DVB-T kanalerne, som også har købt herfra?

"Jeg hr købt en PX80 her i DK og jeg havde det samme problem med at den ikke ville vise undertekster indtil jeg læste manualen. Der er en knap på fjernbetjeningen hvor man kan slå undertekster fra/til, kan det være sådan at det er det du har overset?

mvh Jørn"

Hmm synes jeg har checket dette, men siger du der er en decideret knap på fjernbetjeningen der slår undertekster fra og til? Mener at jeg inde i menuen ikke kunne ændre på DVB-T undertekster, som om at det ikke er muligt at have det.
Af Falcon
#37758
Lige under de 4 kulørte knapper er der nogle knapper der har med Text/Text-TV at gøre. Jeg mener det er nr 2 fra venstre (sidder ikke lige i nærheden af remoten) som kan slå undertekster fra/til.
Af jeriks2
#38111
Hehe et enkelt tryk på omtalte knap og vupti "Undertekster til" :D Burde måske have læst lidt nærmere i brugermanualen (B
Af TYBO
#38113
Skal man trykke på den knap hver gang man tænder TVet eller husker TVet denne indstilling med tekster slået til ?