Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ABHolm
#3682
Hey

Har efterhånden kigget temmelig mange sider igennem for at finde et sted hvor man kan købe Amoi LCD tv. Er specielt ude efter det 37" med opløsningen 1920x1080 - som bla kan købes i Elgiganten til 24999,-

Men der må jo være andre steder det kan købes og forhåbentlig til en billigere penge - spørgsmålet er bare hvor???

Hvis man søger på Kelkoo kender den slet ikke engang Amoi....
Det findes heller ikke på Hifipriser

Nogen der har købt det? Og hvor henne? Er I glade for det?

Glædelige hilsner :)

A. Holm
Af hsj
#3683
Jeg lavede lige en søgning på pricerunner og valgte internationale priser:

Pricerunner
Af ABHolm
#3691
Det er jo lige præcis det der er hele humlen i det. Tænkte at det da måtte kunne lade sig gøre at skaffe det i DK til en anden pris end Elgiganten.

Men det ser ud til at jeg må ty til Tyskland.

Men det går jo også nok ;)

Takker for hjælpen.

Hygge
Af karoli
#4017
Du kan se og købe det i elgiganten de har både den store samt en lidt mindre 32" version som dog ikke har den samme opløsning men er et lækkert tv har set begge og kan kunne sige WOW ! havde devære ikke lige råd til 37" tommer versionen 24k var lige 10k mere end hvad jeg gad at kaste i et nyt tv men når det er sagt så er det helt sikkert et lækkert tv ..
Brugeravatar
Af bendix
#4107
Jeg kan se på det link til den tyske forhandler, at omtalte tv understøtter formatet 1080p, det kan da umuligt passe?
Af Jacob_Bentzen
#4138
Ja jeg så 37" udgaven idag og blev helt vild med det.
Det var rigtig god kvalitet.
Men jeg ville ikke have noget imod de lavede dem lidt større :)
Nogen der kan fortæller mig hvad forskellen er på disse skærme??

LC40AF1U/LC40A1U
LC40AF1E/LC40A1E
LC40AF1S/LC40A1S
Af -benji-
#4347
bendix skrev:Jeg kan se på det link til den tyske forhandler, at omtalte tv understøtter formatet 1080p, det kan da umuligt passe?
Det kan det i hvert fald. LCD panelet har jo netop 1920x1080 pixels. Det gør det muligt at behandle progressive billeder i denne størrelse.

1080p-fFormatet kommer ikke til HDTV grunder den enorme datamængde, men både HD-DVD og Blu Ray skulle understøtte 1080p og SÃ… ER DER FEST!