Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af R8dhawk
#358482
Hej,

Jeg står og skal købe et nyt TV i løbet af den næste måneds tid.

Jeg har forelsket mig i Samsung S90C 65" og kan se, at den har været på tilbud til 11.999 kr. flere gange.

Ved de gode folk her på forummet, hvor tit tilbuddene kører i rotation? Lige nu rækker mit budget til LG B3 OLED eller Samsung QN90c på tilbud, men det er førstnævnte TV, som jeg har forelsket mig i.

På forhånd tak.
Af LarsCJ
#358484
Nu kan jeg kun finde det hos Elgiganten og Samsung Store - men hvis du tjekker Prisudvikling på Pricerunner, kan man se, at Elgiganten har kørt med tilbud cirka hver anden eller tredje måned siden september 2023. Seneste tilbudsperiode var fra 18. marts til 14. april - så maj er nok ikke den rette måned at købe det i.
Af DavidWebb
#358489
Jeg tror ikke det bliver billigere. Personligt ville jeg ikke tøve med LG B3.
Jeg købte 65” LG CX i juni 2021 til 9790kr. Og har so far været meget tilfreds.
Af Supergris
#358490
Selvfølgelig falder prisen igen, hvilket erfaringer viser!
Samsung S90/92/94C er en klasse eller to op i forhold til LG B3!
Af jkn789
#358520
læg mærke til at Power holder jubilæumsfest, men ikke har de nye 2024 modeller med på tilbud, hvilket kan gøre det muligt for dem at komme med tilbud efter jubilæumsfest er slut. Så slå koldt vand i blodet og vent.
Af Monroe
#358521
jkn789 skrev: 7. maj 2024, 12:22 læg mærke til at Power holder jubilæumsfest, men ikke har de nye 2024 modeller med på tilbud, hvilket kan gøre det muligt for dem at komme med tilbud efter jubilæumsfest er slut. Så slå koldt vand i blodet og vent.
Er deres 2024 serie ikke også kun lige begyndt at komme på lager i denne eller sidste uge? (Mindes deres jubilæumsfest startede i april).
Af jkn789
#358522
sikkert. Power har i flere år kørt en kampagne på en uges tid med 25 % rabat på nye modeller. Og det er jo en mulighed for at det også kommer i år, slut maj, start juni, jeg ville i hvert fald slå koldt vand i blodet og vente.
Af KBW
#358532
jkn789 skrev: 7. maj 2024, 12:33 sikkert. Power har i flere år kørt en kampagne på en uges tid med 25 % rabat på nye modeller. Og det er jo en mulighed for at det også kommer i år, slut maj, start juni, jeg ville i hvert fald slå koldt vand i blodet og vente.
Med LGs lave priser på 2024 modeller vil et oled 77 G4 med 25% rabat koste 24.000. Det er lige blevet kåret i test af Lyd & Billede til nok det bedste TV nogensind (jeg har kun læst den første del, da der er betalingsmur). De siger der er meget billedbehandling med den nye chip, det er jo så måske ligegyldigt hvis man slår det hele fra!