Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af George1
#356957
Supergris skrev: 15. feb 2024, 21:06 Der er jo det "aber dabei", at råd fra fanboys er svære at tage seriøse, da der ikke er tale om objektive råd, derfor mine observationer!
Det lader til, du griber hver en chance, du kan finde, hvor du kan komme med den samme smøre med Samsung og deres overfantastiske antigenskin, deres One Connect-Boks og hvor meget man skal være bange for burn in ved OLED?
Samme smøre hvad helvede bilder du dig ind , kommer med noget jeg har erfaring med det kan du da ikke bare kalde lort//smøre.
Hvis Samsung laver noget lort påtaler jeg også dette, Ja fordi burn in var og måske er et problem har jeg flere gange nævnt burn in risiko især på Samsung QD OLED 95B så du kan kalde mig Samsung fanboy eller Samsung noget andet, troede vi var ovre det. Du bliver ved og ved med at køre på, bidrag da til tråden istedet for at kritisere mine oplevelser og holdninger med tv.
Kom med dine egne betragtninger og lad trådstarter selv vurdere.
Brugeravatar
Af Pede8000
#356962
George1 skrev: 15. feb 2024, 22:12
Supergris skrev: 15. feb 2024, 21:06 Der er jo det "aber dabei", at råd fra fanboys er svære at tage seriøse, da der ikke er tale om objektive råd, derfor mine observationer!
Det lader til, du griber hver en chance, du kan finde, hvor du kan komme med den samme smøre med Samsung og deres overfantastiske antigenskin, deres One Connect-Boks og hvor meget man skal være bange for burn in ved OLED?
Samme smøre hvad helvede bilder du dig ind , kommer med noget jeg har erfaring med det kan du da ikke bare kalde lort//smøre.
Hvis Samsung laver noget lort påtaler jeg også dette, Ja fordi burn in var og måske er et problem har jeg flere gange nævnt burn in risiko især på Samsung QD OLED 95B så du kan kalde mig Samsung fanboy eller Samsung noget andet, troede vi var ovre det. Du bliver ved og ved med at køre på, bidrag da til tråden istedet for at kritisere mine oplevelser og holdninger med tv.
Kom med dine egne betragtninger og lad trådstarter selv vurdere.
Jeg er enig med dig, så langt, at du deler ud af dine erfaringer.

Problemet er blot at dine erfaringer åbenbart begrænser sig til Samsung produkter. Det er problematisk, når der efterspørges generelle råd.

Har aldrig oplevet dig anbefale et andet mærke end Samsung, det mærke du selv ejer. I dette tilfælde rammer du dog plet, men selv en blind høne kan finde et korn.
:)
Af Supergris
#356965
Jeg synes nu, jeg bidrager med en del, også andet end at lovprise ét enkelt mærke!
Desuden er det at gøre opmærksom på, at der er tale om en fanboy, vel også at bidrage, da man så er bevidst om, at eventuelle bemærkninger skal tages med et gran salt; i dette tilfælde et ordentligt ét!
Deværre mangler du selvindsigt og i stedet for at reflektere går du til angreb og dermed mister siden troværdighed, hvilket på ingen måde er min hensigt, tværtimod...
Af PeterD
#356971
Pede8000 skrev: 16. feb 2024, 07:53
George1 skrev: 15. feb 2024, 22:12
Supergris skrev: 15. feb 2024, 21:06 Der er jo det "aber dabei", at råd fra fanboys er svære at tage seriøse, da der ikke er tale om objektive råd, derfor mine observationer!
Det lader til, du griber hver en chance, du kan finde, hvor du kan komme med den samme smøre med Samsung og deres overfantastiske antigenskin, deres One Connect-Boks og hvor meget man skal være bange for burn in ved OLED?
Samme smøre hvad helvede bilder du dig ind , kommer med noget jeg har erfaring med det kan du da ikke bare kalde lort//smøre.
Hvis Samsung laver noget lort påtaler jeg også dette, Ja fordi burn in var og måske er et problem har jeg flere gange nævnt burn in risiko især på Samsung QD OLED 95B så du kan kalde mig Samsung fanboy eller Samsung noget andet, troede vi var ovre det. Du bliver ved og ved med at køre på, bidrag da til tråden istedet for at kritisere mine oplevelser og holdninger med tv.
Kom med dine egne betragtninger og lad trådstarter selv vurdere.
Jeg er enig med dig, så langt, at du deler ud af dine erfaringer.

Problemet er blot at dine erfaringer åbenbart begrænser sig til Samsung produkter. Det er problematisk, når der efterspørges generelle råd.

Har aldrig oplevet dig anbefale et andet mærke end Samsung
, det mærke du selv ejer. I dette tilfælde rammer du dog plet, men selv en blind høne kan finde et korn.
:)
Ja, der er noget af begrænsningen.

Samsung laver rigtig, rigtig gode skærme med høj lydstyrke. Men når et enkelt mærke bliver lovprist gang på gang gennem rigtig mange år, så er det at man stiller spørgsmålstegn, nu når der findes 8-9 større mærker, hvoraf mange både laver plasma og LCD/qled skærme.

Enig i at en god antigenskin skærm er dejligt, men at det også kommer med begrænsninger.

Den perfekte skærm og teknologi findes ikke endnu.