Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#354934
1000 tak for jeres hjælp, jeg synes det er super med en lidt nørdet tilgang når man alligevel gør sig den ulejlighed at sætte sig ind i hvad man køber.

Jeg har bestemt mig for at holde fast i 77" S94 OLED selv om drengen i mig skriger 85" ind i mellem 🙈 så tror jeg billedet er bedst på den model, jeg returnerede et 85" sony led tv sidste år og fandt den gamle Samsung plasma frem igen fordi jeg blev skuffet, det gider jeg ikke igen.
#354965
PeterD skrev: 7. nov 2023, 21:58 Det bedste er hvis folk vil se lidt ud over deres næse og se at der faktisk er mange mærker som leverer gode skærme (Både OLED og LCD/QLED) til prisen.

Det bliver lidt trist når det næsten kun er de 4 store som anbefales hele tiden.
Er du sikker på dette indspark hører til i denne tråd? Trådstarter spørger ind til valget mellem to specifikke Samsung tv - en 85" QLED skærm og en 77" QD-OLED skærm.

Kan ikke rigtigt se hvor i tråden brugerne "anbefaler de 4 store hele tiden" :s

Trådstarter spurgte andre til råds...fik input og har besluttet sig og sagen blev dermed lukket/afgjort.

Måske gav det mening hvis du oprettede egen tråd for debattere dét du lægger op med ovennævnte malplacerede indlæg.
#354973
KajJørgensen skrev: 6. nov 2023, 19:48 1000 tak for jeres hjælp, jeg synes det er super med en lidt nørdet tilgang når man alligevel gør sig den ulejlighed at sætte sig ind i hvad man køber.

Jeg har bestemt mig for at holde fast i 77" S94 OLED selv om drengen i mig skriger 85" ind i mellem 🙈 så tror jeg billedet er bedst på den model, jeg returnerede et 85" sony led tv sidste år og fandt den gamle Samsung plasma frem igen fordi jeg blev skuffet, det gider jeg ikke igen.
Godt valg, er faktisk lidt misundelig. :D
Håber du vil skive lidt om dine oplevelser med det?!

:)