Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Supergris
#354101
Hvorfor citere hele indholdet af det indlæg, du besvarer lige nedenunder?

Jeg finder det underligt, hvorfor du er så tændt på kinesiske producenter, men til gengæld afskyr koreanske producenter, med mindre der er tale om deres OLED-modeller?

Du/I skal være opmærksomme på, at modellerne kan variere, også på trods af nøjagtig samme navngivning, fra marked til marked!

Kravet med 65" til en pris på maks. 5000 kr. gør naturligvis, at udvalget er begrænset, og her vil Hisense nok være et af de bedste bud, da Henriks ellers fine forslag på Philips, nu koster det dobbelte.

Power har også et andet 65" Hisense på tilbud til 4222 kr:
https://www.power.dk/tv-og-lyd/tv/hisen ... p-1175330/

Der er i begge tilfælde tale om bagbelyste TV med IPS-panel, hvor den store forskel mellem de to TV er, at A7 er en 2021-model med 60 Hz uden local dimming samt 3 mod 4 HDMI-porte...
Brugeravatar
Af KimKaos
#354108
65PUS8507 kostede under 5.000,- den 24. i Proshop - helt præcist 3.999,- - og hele den første del af sep. lige omkring 4.000 i en lang række butikker og fra midt juli til slut aug. kostede det 5.000,-

Det er altid en god ide at kikke på prisudviklingen

Og så vil jeg tro at man kan sikre sig en god deal hvis man kontakter butikkerne eller venter et par dage jf. årets prisudvikling
Af PeterD
#354113
Supergris skrev: 25. sep 2023, 07:41

Jeg finder det underligt, hvorfor du er så tændt på kinesiske producenter, men til gengæld afskyr koreanske producenter, med mindre der er tale om deres OLED-modeller?
Jo flere der nu og med tiden kommer til at lave gode skærme, jo mere konkurrence til glæde for forbrugerne.

Jeg hader når det kun er 1 mærke der favoriseres af butikkerne. "Køb XX og få XX med (enten i prisen eller mod beskeden merpris).

Mere konkurrence og et åbent sind gavner alle
Af jesperb-64
#354122
SoundWave skrev: 24. sep 2023, 19:05
jesperb-64 skrev: 24. sep 2023, 12:20 Børnene tænker ikke så meget over billedkvaliteten , Nej men så skal de lære det👍🏻
Og du finder da bare det 65 tommer med google tv der passer dig, ingen grund til at smide dumme penge efter en boks.
Tænker jeg gerne selv må bestemme hvad børnene skal lære - medmindre du betaler difference op til et OLED TV? ;)
Så du mener altså at det er okay at andre betaler for dine børns læring? Køb Oled i 48 tommer så får de det bedste for dine penge.
Af SoundWave
#354150
Det Hisense ser ikke direkte dårligt ud, men jeg kender ikke deres OS, og jeg hælder mest til et Android/Google OS. Valget faldt på det Philips.