Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af George1
#353494
Petermmm skrev: 29. aug 2023, 14:25 Mange tak for svar. Kan godt lide at QN95B har One Connect boks. det har vores gamle også. Den kunne godt blive et valg med mindre man skulle vente til Black friday.
kunne også gå med S95B eller S95C i 65" men ville genre op i 75" for at mærke man går op i tommer
Jeg ville gå med en 75 " hvis du har over 3,2 meter til skærmen. Men hver sin smag nogle vil også sidde på første række i biffen.
QN95B kommer næppe længere ned i pris, og lige nu er der et eksklusivt produkt med i prisen.
forstår godt du er glad for One C boks , har selv en , personligt synes jeg QN95B infinity design er spot on. plus de 10 års garenti mod burn in.
https://www.elgiganten.dk/product/tv-ly ... 022/431125
Hvis du går med en S95B ville jeg tilkøbe 5 års garenti mod burn in, som koster kr 699 i Elgiganten.
Af PeterD
#353497
Samsungs, og alle andre mærkers OLED for den sags skyld, er bedre end SUHD, QLED og Neo QLED og hvad resten af LCD skærmene hedder, så det ville være at skyde dig selv i fødderne ikke at vælge et sådan når du ser pris kontra kvalitet.

OLED har "lys nok" i forhold til LCD og dets mange andre navne men det er selvfølgelig dit eget valg der afgører det.