Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#353329
AdamNorris skrev: 23. aug 2023, 14:30 Hej, jeg har overvejet LG C1 65" TV'et. I øjeblikket ejer jeg et 10 år gammelt 47" Panasonic TV, der har tjent mig godt. Jeg er spændt på, om Panasonic fremstiller et TV, der matcher kvaliteten af LG C1?
Er spørgsmålet ment alvorligt?

Hvis det er tilfældet, hvorfra opstår dine bekymringer?

Hvorfor lige LG C1, som hverken er deres seneste, bedste eller mest prisfornuftige model?
#353335
Supergris skrev: 23. aug 2023, 17:18
AdamNorris skrev: 23. aug 2023, 14:30 Hej, jeg har overvejet LG C1 65" TV'et. I øjeblikket ejer jeg et 10 år gammelt 47" Panasonic TV, der har tjent mig godt. Jeg er spændt på, om Panasonic fremstiller et TV, der matcher kvaliteten af LG C1?
Er spørgsmålet ment alvorligt?

Hvis det er tilfældet, hvorfra opstår dine bekymringer?

Hvorfor lige LG C1, som hverken er deres seneste, bedste eller mest prisfornuftige model?
Det får vi nok ikke svar på, da brugeren ikke eksistere mere :o
#353336
Axlon skrev: 24. aug 2023, 09:43
Supergris skrev: 23. aug 2023, 17:18
AdamNorris skrev: 23. aug 2023, 14:30 Hej, jeg har overvejet LG C1 65" TV'et. I øjeblikket ejer jeg et 10 år gammelt 47" Panasonic TV, der har tjent mig godt. Jeg er spændt på, om Panasonic fremstiller et TV, der matcher kvaliteten af LG C1?
Er spørgsmålet ment alvorligt?

Hvis det er tilfældet, hvorfra opstår dine bekymringer?

Hvorfor lige LG C1, som hverken er deres seneste, bedste eller mest prisfornuftige model?
Det får vi nok ikke svar på, da brugeren ikke eksistere mere :o
Vores anti-spam system flagede brugeren som potentiel spammer, og det er jeg efter nærmere overvejelse enig i. De er ved at blive ret snedige. Idéen er at skrive indlæg og så senere opdatere dem med links til hvem der nu end betaler for at disse spammere trawler nettet.