Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#353178
Da det er billigere end den billigste pris på Pricerunner, må svaret vel være ja!
Om det er pengene værd i forhold til, hvad der ellers findes på markedet, må du selv afgøre...
#353183
henrik.yde skrev: 15. aug 2023, 20:29 Jo jo, det er selvfølgelig 2 forskellige mærker/fabrikater, men de er begge to bygget op omkring det samme EX panel (LG), og vil derfor også performe næsten ens:
https://www.displayspecifications.com/e ... 3dcc217a74
Du har ret, men det jeg mener er at det er ikke samme ende produkt da de forskellige mærker kommer med hver der måde at strikke der hele sammen og får vist deres version af det billede.

Jeg har engang måtte sælge min skærm fordi blev træt af farverne og billedet var ikke som jeg vil ha.

Jeg har pt en Sony Oles AG9, nok den skærm jeg har været allermest tilfreds med. Den sidder i stuen. men i forbindelse med jeg vil lave en film / tv rum så blev det tale om en ny skærm.
#353184
Altså forskellen på billedet ved de forskellige OLED TV er så beskeden, at det er svært at få øje på for de fleste mennesker, inclusive mig selv også. Der hvor jeg synes jeg kan ane lidt forskel er ved lysstyrke og bevægelse.
#353202
henrik.yde skrev: 15. aug 2023, 22:26 Altså forskellen på billedet ved de forskellige OLED TV er så beskeden, at det er svært at få øje på for de fleste mennesker, inclusive mig selv også. Der hvor jeg synes jeg kan ane lidt forskel er ved lysstyrke og bevægelse.

Du er ikke helt gal på den, men jeg stod og vejede mellem 2 mærker Sony eller Pana pga tidligere erfaring med en LG jeg blev skuffet over. + det man hele tiden synes at læse om især Sony og deres billedbehandling. Jeg ser nemlig meget tv i alle slags kvaliteter og der kommer billedbehandling ind. Nu vover jeg så pelsen med en Pana blev det til og håber det bedste. Læste meget godt om den skærm især til meget film og serie kiggeri som jeg gøre rigtig meget brug af.

Så vi må håbe det bedste!.