Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#353094
Supergris skrev: 10. aug 2023, 15:27
George1 skrev: 10. aug 2023, 11:10 PS direkte løgn det du påstår, at jeg anbefaler Samsung i alle scenarier men det ved du godt P 8000.
Du har da ellers fået chancen til at bevise det modsatte, ved at finde blot ét eksempel, hvor det IKKE var tilfældet.
Det har du så valgt ikke at benytte dig af.

Det er stadig muligt at redigere i citaterne, hvis det overhovedet er nødvendigt, når man alligevel svarer i direkte forlængelse af tråden...
Hej Super flæskesteg, har sgu da aldrig anbefalet Samsung i mørkt rum, tag de andre rygklappere i hånden og bare kør løs, for jeg stopper nu, da det ikke har min interesse at diskutere dette lort som PEDER 8000 startede, hvis man ikke er tilfreds med hvad jeg anbefaler, så anbefal noget man synes der er bedre, så havde man en debat og flere valgmuligheder til trådstarter. Men som sagt nu slipper jeg tråden.
Farvel og tak for kaffe.
#353180
George1:
Har du eksempler på, at S95B er meget modtagelig for burn-in? Rtings' test er en stresstest under forhold, der ikke tilsvarer folks daglige brug. Jeg ser ikke folk, der klager over det i praksis. Måske de begynder om 2-3 år, men det må tiden vise.
Helt korrekt " George 1", Rtings' tests er en stresstest der ikke afspejler virkeligheden i de fleste hjem.
Har selv købt et S95b 55", for nylig, total skarpt billede med flotte farver, og har ikke fortrudt.
Tror heller ikke på at der bliver problemer med burn in i fremtiden.