Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ClausL
#352895
Hej

Vi ser TV via Stofas tv-box. Det har vi været glade for, specielt har vi stor fornøjelse af "Start forfra" funktionen samt mulighed for at sætte programmer på pause og ikke mindst muligheden for at optage programmer på voksens harddisk.

Men nu er harddisken crashed, så vi har ikke længere mulighed for at optage programmer.

Stofa udbyder åbenbart ikke længere bokse.

Stofa nævnte muligheden for web tv, men så kunne optagelser kun gemmes i op til 6 måneder.

Forslag til alternative løsninger som indeholder ovennævnte faciliteter, og som er brugervenligt?

Vi har et 65 Oled Phillips tv fra forrige år.

På forhånd tak
Af jkn789
#352899
modtager i stofa via kabel tv, eller fibernet?
Af jkn789
#352907
Så er der desværre kun mulighed for at bruge Web tv, og bruge dens muligheder for at gemme i 6 måneder.
jeg har waoo tv via fibernet og waoo boks, og har samme muligheder som i har.
jeg har endnu ikke oplevet at savne en optagelse.
hvis i vil fortsætte med at kunne optage på fysisk harddisk, skal i enten have fat i nogen som kan reparere eller udskifte jeres nuværende harddisk, eller nogen som har kendskab til at koble en anden harddisk på.
det har jeg desværre ikke kendskab til. måske er der nogle tekniske kyndige her på sitet som kan hjælpe, ellers prøv at spørge på denne hjemmeside

https://www.recordere.dk/
#352908
Stofas web-tv kan modtages på f.eks. Apple TV boksen og Chromecast (med Google TV) enheden. Så installerer du en app og indholdet streames over internettet. Hos Stofa er billedkvaliteten via streaming dog ikke helt på niveau med den billedkvalitet, I hidtil har modtaget.

TV'ets fjernbetjening kan styre både Apple TV og Chromecast med Google TV.