Det sker at de nogle gange sælger tv der er kalibreret på forhånd - som en form for ekstra "tilbehør" smider de en gratis kalibrering med i prisen
Og nogle gange kan man være heldig at det er et outlet de har fået tilbage fra en kunde der ikke har været helt tilfreds
De plejer at lave et papir de smider med i pakken
POWER Premium-billedoplevelsen inkluderer
Visuel inspektion for pixelfejl
Installation af den nyeste software og firmware
Billedkalibrering med professionelt Calman-software
Opsætning af Smart TV-funktioner og forbindelser (f.eks. Wi-Fi og Bluetooth)
En rapport med alle justeringer og værdier (hvis muligt)
https://www.power.dk/power-support/tv-k ... p-1910879/
I øvrigt kan jeg huske fra en gammel tråd at en rep. fra Power skrev at de gemte alle oplysninger i deres system om dit tv og kalibreringen - så det skulle være mulig via deres kundeservice at kontakte dem og få de nødvendige oplysninger
Fandt tråden med LISA fra Power besked
viewtopic.php?t=52203
Power kommer sgu til at give mig rabat næste gang vi handler