Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hunden
#350739
Power har dette tv til 7.455 ,er der nogen der har nogen
erfaring med det.Det er godtnok en klosset fjernbetjening.
Af munkeholm
#350740
Har lidt samme overvejelse - men de har også en CS model jeg dog ikke kan finde noget information omkring ? :/
Af jesperb-64
#350742
Billede fra øverste hylde, hvad mener du med klodset fjernbetjening?Den er vel mage til alle Lg
's? Og de er nemme og overskuelige.
Af hunden
#350765
Har kik på dette tv,men et fra philips er der også kik på.
Syntes at lg ikke rigtig har et smart look som philips.
Og så syntes jeg også at philips har har en en bedrer fjernbetjening
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#350811
LG B-serie ligger tæt på C-serien på billedkvalitet. Jeg synes, at det er et rigtig godt valg. Vær dog opmærksom på forskellene såsom f.eks. 2 HDMI 2.1 porte i B-serien kontra 4 i C-serien.

CS er en mellemting mellem C1 og C2. Også et godt valg, hvor man så får 4 HDMI 2.1 porte.
Af steadi
#350812
Jeg hører tit HDMI 2.1 portene fremhævet, hvis man ønsker at game på de nye konsoller. Men er der andre områder, hvor det giver mening at have?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#350813
Ikke endnu, men der vil givetvis komme mange flere HDMI 2.1 afspillere i fremtiden. Værd at huske er også, at eARC porten optager den ene af de to HDMI 2.1 porte i LG B2 (og modeller fra andre TV-mærker, hvor der kun er to HDMI 2.1 porte). Så vil man tilslutte soundbar, receiver eller lignende, så har man kun én HDMI 2.1 port tilbage.
Af steadi
#350827
Den tanke havde jeg slet ikke gjort mig, tak for altid brugbart svar! Med en soundbar og et Apple TV, så er der hurtigt ikke plads til en konsol eller 4K-afspiller (som velsagtens kunne være konsollen, men det er en anden snak…)

Så er det blot at beslutte om de ekstra 2.1 porte er den ekstra pris værd :)
Af Lape
#350877
Afhænger vel af hvor ARC porten sidder. Soundbar eller forstærker behøves ikke HDMI 2.1 men bare ARC/eARC port, men ja det er da mest lækkert med 4x HDMI 2.1 men det har ingen Sony TV stadigvæk den dag i dag, selvom LG (2019+) og Samsung (vist 2020+) har haft det i årevis, ihvertfald på de dyrere modeller
Af steadi
#350878
På B2’eren ser eARC porten ud til at sidde i port 3, som er en af de to 2.1 porte. Port 4 er den anden. Begge sidder bag på tv’et.