Debat og råd om tv-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærms-tv
Af B&W
#261148 Power kører tilbud på Grundigs OLED til 15555,- på mandag som BF opvarmning.
Er der nogen som har oplevet skærmen? Den understøtter dog kun HDR10, men synes nu alligevel prisen er skræmmende lav?

Jeg har læst lidt tyske tests, som umiddelbart roser den.

Tænker jeg slår kold vand i blodet og håber på en skarp pris på LG's B7, men synes nu alligevel VLO9795 virker som et stærkt produkt til prisen.
Brugeravatar
Af bbplayer
Ghidora skrev:
Commerou88 skrev:Er der nogen der ved om det er et LG panel?

Der er ikke andre producenter???
Det er ikke helt korrekt, hvis man tænker producenter af OLED.

Selvom den konkurrent kun laver OLED til Apple Iphone , så er det OLED som Samsung laver, hvis jeg ikke tager fejl.

De har dog rigtig langt op til 65" , og nok ingen fabrik til formålet, så skal de flette rigtig mange små skærme sammen.

Ser også ud til det er dyrt når man laver OLED til Iphone og i de partier der skal til: https://www.theverge.com/circuitbreaker ... d-supplier
Af mimse
#261267 De skriver at den er hurtig og intuitiv i test af den tidligere model(2016 panel med 3D).
http://www.pc-magazin.de/testbericht/gr ... 97792.html

Kombiner den evt. med Apple TV 4K og du har stadig et meget billigt 65" OLED.
Jeg har selv LG E7 65" som jeg er glad for. Bruger Apple TV 4K da jeg ser en del HBO Nordic.
Af mimse
#261271 Øh???
Du kan sagtens bestille det på nettet så længe der er flere. Kan så derefter afhentes i en af deres butikker. eller sendes gratis efter 5/12.
Af Ghidora
mimse skrev:Vi har lige købt to stk. via nettet. Skal hente dem i eftermiddag.

Fedt! så må du lige dele dine erfaringer her inde ;)
Af mimse
#261274 Øh ja? Det er jo kun i dag tilbuddet gælder (50stk.) Vil det så give mening?

Har stået og leget med det i Power Odense. Synes det virker mere lækkert en LG B7 som stod ved siden af. Bedre fjernbetjening og meget bedre lyd. Endte dog med at købe LG E7 65. Da kostede Grundigen også 29990kr.
Af Ghidora
mimse skrev:Øh ja? Det er jo kun i dag tilbuddet gælder (50stk.) Vil det så give mening?

Har stået og leget med det i Power Odense. Synes det virker mere lækkert en LG B7 som stod ved siden af. Bedre fjernbetjening og meget bedre lyd. Endte dog med at købe LG E7 65. Da kostede Grundigen også 29990kr.

Ja det kan jo komme på tilbud igen... og det er da altid rart at vide om der er fordele og ulemper ved det? frem for de andre mærker...

Specielt når det er så svært at finde noget på nettet om modellen...