Princippet i hvordan en reklamationssag virker er vel den samme uanset hvad pris produktet har? Eneste forskel er hvor meget man potentielt føler sig ramt på pengepungen, og de følelser der ligger i den?
Det jeg mener er at jeg har svært ved at se hvordan situationen kunne have været løst anderledes? Jeg har tidligere arbejdet i branchen, og må sige at du i min optik har fået noget nær optimalt ud af situationen. Det eneste der havde været mere optimalt for dig ville være at få udleveret en noget dyrere model, hvilken forhandler næppe nogensinde ville været gået med til. Og de ville være i deres gode ret til at lade være.
Jeg har svært ved at se hvordan det skulle være gået bedre med en anden producent. Eller en anden forhandler for den sags skyld.
Jeg kunne nemt se en sag som din ende med at blive unødigt i langdrag hvorved du med rette havde brokket dig over det i stedet.
Din historie giver mig faktisk kun endnu mere lyst til at vælge LG frem for en af de andre. Du havde næppe haft så positiv en oplevelse med samsung f.eks.
Det uheldige er at der ikke er en tilvarende model til salg til samme pris som det du gav i sin tid, men sådan kan det altid være.
Så op på hesten og glæd dig over at du snart har et nyt TV der er en årgang nyere end det du havde før.
Ingen grund til at være ked af det.
Disclaimer. Det er ikke elgiganten jeg har erfaring fra, og min højttaler var en del dyere end 800kr.